برگزاری جلسه با رابطین معاونت های ستادی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان ، یکی از اهداف مهم برگزاری جلسه با رابطین معاونت های ستادی ، ارتباط مستقیم و انتقال مطالب در اسرع وقت به همکاران ستادی و شهرستانی توسط رابطین است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار با رابطین حوزه های ستادی با موضوع اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد .

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و به دبیری سید نظام الدین زرگری و رابطین حوزه های ستادی برگزار شد .

علیرضا ایزدپور رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان : در ابتدا ضمن تقدیر از معاونین بمنظور تسریع در معرفی رابطین و صدور ابلاغ برای ایشان و اعضای شرکت کننده ابراز داشت : یکی از اهداف مهم برگزاری این جلسه ارتباط مستقیم و انتقال مطالب در اسرع وقت به همکاران ستادی و شهرستانی توسط رابطین است .

وی افزود : در دسترس بودن ، نقل مطالب بی کم و کاس و ارتباط مستقیم با دبیر کمیته برخی از وظایف رابطین است و تاکید بر این موضوع که رابطین یکی از موثرترین افراد در ایجاد محیط کم استرس برای همکاران خود هستند . ایشان رعایت بهداشت فردی و پاکیزگی محیط را یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از ویروس کرنا برشمردند و خواستار رعایت این موارد توسط همکاران شدند .

ایزدپور گفت : در جلسات قبلی نیز من تاکید کردم و در این جلسه هم مجددا بیان خواهم کرد ، همکارانی که دارای علام بیماری و سرما خوردگی هستند می توانند با هماهنگی مسئول مستقیم بدون استعلاجی در محل کار حضور پیدا نکرده و در منزل استراحت نمایند .

در ادامه سید نظام الدین زرگری دبیر کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان ، گزارشی از اقدامات و عملکرد کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل ارائه دادند و ابراز داشتند : یکی از انتظارت اصلی از رابطین ارسال به موقع ، دقیق و جامع اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در خصوص پیشگیری ، آموزش و آگاه سازی از شیوع ویروس کرونا در حوزه ها است .

ایشان در ادامه به دستورالعمل های ارسالی از سازمان بهزیستی کشور اشاره داشتند و خواستار انجام کلیه فعالیت های اجرایی بر حسب این دستورالعمل ها شدند و همچنین مصوبات جلسه شورای کارشناسی معاونت پشتیبانی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا را قرائت کردند .

ایشان در پایان: اطلاع رسانی کلیه اقدامات و فعالیت های کمیته در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا را وظیفه روابط عمومی دانستند و متذکر بر این موضوع که باید کلیه مصاحبه ها ، اطلاع رسانی ها و اخبار در سطح استان از طرف روابط عمومی اداره کل باید انجام شود .

کد خبر 14157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد