بیانیه مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت آغاز دهه

متن بیانیه مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به مناسبت حضور مدیرکل و کارکنان در راهپیمایی روز ۱۲ بهمن ماه و دعوت وی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ/ همانا خداوند حال قومی را تغییر نمی دهد تا آنکه آنان حال خود را تغییر دهند.

باری دیگر بهمن ماه فرارسید تا مردمان ایران اسلامی در کنار هم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گیرند.

جشنی از جنس تغییر، استقامت و همدلی مزد و شادیانه مردمی است که پس از مبارزات چندین ساله با رژیم ستم شاهی توانستند انقلاب کرده و سرنوشت خود را جوری دیگر رقم زنند.

حال پس از گذشت ۴۱ سال از عمر با شکوه انقلاب اسلامی در سایه صلح و امنیت پایدار در منطقه می توان روز های خوب و خوشی را در نیمه دوم انقلاب برای ایران اسلامی متصور بود.

انقلابی که دانشمندان و جهادگران مخلص بسیاری را در دامان خود پرورش داده و هم اکنون دسترنج خود را طی این سال ها و خون دل خوردن ها می برد.

مردم ایران اسلامی به یاد داشته باشند که شکوه و عظمت انقلاب فراموش و پایمال ناشدنی است.

مردم عزیز ایران همه ساله با حضور خود در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی پیام خود را که سراسر استقامت و پایداری می باشد را به جهانیان مخابره می کنند.

امید است امسال که ۲۲ بهمن ماه مصادف گشته با چهلمین روز درگذشت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، مردم ایران اسلامی حضوری پر رنگ تر و محکم تر از همیشه داشته باشند تا همگان دریابند که نه انقلاب اسلامی افول یافتنی و نه سردار غیور کشورمان فراموشی پذیر است.

کد خبر 14154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد