برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس کشوری با موضوع جلوگیری از شیوع ویروس کورنا

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : شرایط فعلی نباید باعث جلوگیری از خدمات به جامعه هدف و عموم جامعه گردد ، در عین نظارت و رعایت نکات مهم در سلامت پرسنل اقدامات و فعالیت های اداری و خدماتی باید به نحو احسنت انجام شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ویدئوکنفرانس کشوری با حضور کلیه اعضای شورای معاونین ادارات کل بهزیستی استان های کشور با موضوع پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر دار و ویروس کورنا با محوریت کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر دار سازمان بهزیستی کشور برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل و کلیه اعضاء شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان در ویدئو کنفرانس پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر دار و ویروس کورنا حضور داشتند .

در ابتدا برنامه مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی و مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی کشور اطلاعات و گزارشی در خصوص اقدامات پیشگیرانه سازمان بهزیستی کشور در خصوص پیشگیری از ویروس کورنا و اهداف و سیاستهای کلی سازمان در این موضوع ابراز داشتند .

در ادامه ویدئو کنفرانس استان های کشور سوالات ، مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه داشتند و مرکز کشور پاسخگوی سوالات بودند .

پس از اتمام ویدئو کنفرانس علیرضا ایزدپور مدیرکل و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان در جمع اعضاء شورای معاونین ابراز داشتند :   برای رسیدن به اهداف و اقدامات موثر در هر سازمان نیاز به همراهی و همکاری کلیه پرسنل علی الخصوص معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی آن سازمان است .

ایشان در ادامه : تاکید می شود کلیه مراکز تحت نظارت بطور مستمر توسط روسای شهرستان ها ، معاونین و کارشناسان مورد بازدید قرار گیرد و در صورت مشاهده علائم ویروس مراتب به قید فوریت گزارش شود . در بازدید ها الویت را به مراکز شبانه روزی و نگهداری فرزندان قرار دهید و بر این مراکز نظارت و توجه بیشتری شود .

ایزدپور گفت : کلیه همکاران شاغل در اداره کل در سطح استان این اجازه را دارند در صورت مشاهده علائم و یا سرما خوردگی با هماهنگی مسئولین مربوطه و بدن استعلاجی در محل کار خود تا بهبودی کامل حضور پیدا نکنند و در منزل مدت نقاهت خود را سپری نمایند . ایشان در ادامه : ویروس کورنا بیماری با ویژگی خاصی است و تنها عاملی که این بیماری را خطر ناک کرده است سرعت انتقال و همه گیری آن است که حفظ آرامش ، رعایت نکات بهداشتی و عدم استرس عوامل مهم در جلوگیری از ابتلا به این بیماری است .

وی افزود : شرایط فعلی نباید باعث جلوگیری از خدمات به جامعه هدف و عموم جامعه گردد ، در عین نظارت و رعایت نکات مهم در سلامت پرسنل اقدامات و فعالیت های اداری و خدماتی باید به نحو احسنت انجام شود ، ایشان : یکی از مباحث مهم و قابل اقدام در چند روز اخیر را اعلام بارندگی های سیل آسا در کشور و به تبع آن استان را بیان داشتند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و با آمادگی لازم از بروز خسارات ناشی جلوگیری شود .

وی در پایان :  کلیه اقدامات پیرامون پیشگیری ، آموزش و آگاه سازی در زمینه ویروس کورنا باید با نظارت و هماهنگی کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر دار انجام شود .

پس از ایشان سید نظام الدین زرگری دبیر کمیته بیمارهای واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و همراهی معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در مسئله کنترل شیوع ویروس کورنا ابراز داشت : به کلیه مسئولین ستادی و شهرستانی دستورالعمل مربوطه ارسال شده است و خواستار اجرای این دستورالعمل ها هستیم و انتظار می رود کلیه معاونین و روسای ستادی و شهرستانی اقدامات خود را در این موضوع با هماهنگی کمیته استانی انجام و مستندات مربوطه در اسرع وقت در اختیار این کمیته قرار گیرد .

زرگری گفت : در خصوص اطلاع رسانی و بمنظور حد رفت وقت با همکاری روابط عمومی قرار به تشکیل گروهی در فضای مجازی هستیم تا اطلاعات و موارد ضروری در این گروه به اطلاع مسئولین مربوطه در اداره کل بهزیستی در سطح استان رسانده شود . ایشان در پایان خواستار دردسترس بودن و آنلاین بودن معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در کل 24 ساعت شبانه روز شدند تا بتوان در ضرورت هماهنگی لازم انجام گیرد .  

کد خبر 14144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد