کارگاه آموزشی مددکاری مراقبت فرزندان در خانواده برگزار شد + تصاویر

کارگاه مددکاری مراقبت فرزندان درخانواده با حضورکارشناسان دفترشبه خانواده بهزیستی استان و شهرستان ها,مدیران و مددکاران کلینیک های مددکاری و مددکاران خانه های کودک و نوجوان در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ،کارگاه مددکاری مراقبت فرزندان درخانواده با حضورکارشناسان دفترشبه خانواده بهزیستی استان و شهرستان ها,مدیران و مددکاران کلینیک های مددکاری و مددکاران خانه های کودک و نوجوان در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی برگزار شد.

احمد سلیمی کارشناس مسئول شبه خانواده و مدرس این دوره در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: نظر به اینکه کودکان سرمایه های انسانی جوامع هستند و رشد و توسعه جوامع در گرو شکوفایی همه جانبه کودکان است ضرورت دارد کارشناسان, مدیران و مددکاران با اصول چگونگی مراقبت از این قشر آسیب پذیر آشنایی داشته باشند.

شایان ذکراست در این کارگاه مباحثی چون، اصول علمی و حرفه ای مددکاری و مراقبت از کودکان در خانواده ،مراقبت از کودکان به معنای هر آنچه نیازمند سلامت جسم و روان کودک است وچگونگی احیا و توانمندسازی خانواده جهت قبول مسئولیت های خود در قبال فرزندان و ..... آموزش داده شد.

کد خبر 14141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد