تقدیر مدیرکل بهزیستی استان از رئیس سازمان بهزیستی کشور

در پی پیگیری های معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و برقرار شدن فوق العاده ویژه کارکنان، مدیرکل بهزیستی استان با صدور پیامی از ایشان و مدیران ستاد بهزیستی کشور قدردانی نمود.

    متن پیام به این شرح است: 

  احتراماً  همانگونه که مستحضرید مدیریت و سیاست های کلان امروز در حوزه های اجتماعی ، آنچنان پیچیده وتطور گراست و نتایج آن دیر بازده و زمان بر است که اعتقاد و ایمان راسخ در کنار باورهای قلبی  و تخصص و دانش را برای گام برداشتن در این عرصه با هم می طلبد فلذا سرعت پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی در دنیای امروز به صورت لحظه به لحظه برنامه ریزی را در این عرصه با چالش های اساسی مضاعفی روبرو می نماید.

سازمان بهزیستی کشور به موجب وظایف ذاتی و قانونی، متکفل و متولی پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی  آسیب های نوپدید و برنامه ریزی های اجتماعی پیچیده در حوزه ی معلولین و افراد در معرض آسیب  و آسیب دیده ای است که در این حرکت سریع رشد تکنولوژیک و تغییرات اجتماعی همراه با قشربندیهای ناشی از این گروهها را با مخاطرات جدی روبرو می سازد وهمه این اتفاقات سختی کار را دوچندان می سازد.

روسای سازمانی و مدیران بی توقع این عرصه سالهاست که با درایت و تواضع مبتنی بر تخصص به نقش آفرینی های خود در این حیطه مشغول هستند و نتایج آن بسترهای مناسبی  را برای خدمت گیرندگان  شریف تا به امروز به ارمغان آورده است که همگی قابل تقدیر می باشد. لیکن در تمامی این چشم اندازهای ترسیم شده کمتر کسی به این اندیشیده است که برای تدوین برنامه های اثرگذار اجتماعی باید به نیروهای  ارزشمند، متخصص، مجرب و بی ادعای این نهاد مقدس و ارتقاء وضعیت مادی و معیشتی آنان هم به چشم یک برنامه محوری نگریست.

به جرأت اذعان می دارم که در سالهای خدمت در این محراب مقدس شاید اولین باری است که به صورت یک هدف والا به افزایش حقوق و دستمزد پرسنل به صورت کارشناسی وتخصصی و با پیگیریهای مستمر پرداخته  شده، لذا در راستای این اقدام بسیار ارزنده با نگاه موشکافانه ی دانش محور در عرصه ی برنامه ریزیهای اجتماعی مبنی بر افزایش فوق العاده شغل همکاران خدوم سازمان، موضوع مواد 65، 66 و 68 فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری که حاصل تلاش و پیگیریهای مشفقانه و مستمر جنابعالی به ویژه مدیران مربوطه در ستاد بوده است برخود لازم می دانم از جانب خود و تمامی کارکنان بهزیستی استان همدان به پاس همت والایتان در زمینه ایجاد انگیزش های پرسنلی کمال تشکر وامتنان را بجا  آورم.

 این موفقیت زمانی با اهمیت تر جلوه می نماید که در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم، چالش های اساسی دولت در تامین منابع اعتباری مورد نیاز این امر تحقق می یابد به همین منظور مجدداً از باب حدیث شریفه ی: « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » اینجانب و تمامی همکارانم در استان همدان این تلاش جنابعالی را ارج  می نهیم  ونیک می دانیم که به عنوان یک اقدام موثر و جریان ساز در حوزه ی برنامه ریزی اجتماعی توجه جدی به سرمایه های انسانی به عنوان اثرگذارترین عامل توسعه برای همیشه در کارنامه سازمان مثبوت خواهد ماند.

 توفیق، سرافرازی و سربلندی جنابعالی و تمامی نیک مردانی که اینگونه بی ادعا در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارند را از درگاه احدیت بی همتا خواستارم. 

                                                                                                                                                                                 حمیدرضا الوند

کد خبر 14135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد