بهزیستی در اقدامات پیشگیرانه در مورد شیوع ویروس کرونا از تحقق منافع سازمانی پیروی می کند

امروز 5 اسفندماه دومین جلسه کمیته استانی پیشگیری و کنترل ویروس کرنا به منظور بررسی اقدامات انجام شده و بررسی روش های پیشنهادی با حضور مدیرکل و اعضا در دفتر مدیرکل بهزیستی استان کرمان برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در این جلسه عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی با بیان اینکه بهزیستی در اقدامات پیشگیرانه در مورد شیوع ویروس کرونا از تحقق منافع سازمانی که شامل منفعت گروه های هدف و کارکنان می باشد ، پیروی می کند .
وی با بیان اینکه مراکز روزانه توانبخشی و اجتماعی بر اساس مصلحت و همچنین تصمیمات استانی از امروز  تا پایان هفته جاری تعطیل شده است ؛ افزود : برای گروه های تحت حمایت مقیم در مراکز ، خانواده ها و کارکنان در مراکز دولتی و غیردولتی همزمان اقدامات پیشگیرانه و آگاهسازی انجام شود .
گفتنی است حوزه های توانبخشی ،  پیشگیری ، پذیرش و هماهنگی ، ستاد مدیریت بحران بهزیستی و اداره خدمات به بیان اقدامات ، کمبودها و پیشنهادات حوزه کاری خود پرداخته و در ادامه ارائه گزارش های روزانه توسط بخش های مختلف به تصویب رسید و برای تامین وسایل بهداشتی و کنترل انتشار ویروس بین کارکنان و مراجعین برنامه ریزی شد .  

کد خبر 14126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد