بهزیستی در توسعه اقدامات خیرخواهانه تامین سلامت اجتماعی مشارکت می کند

آیین کلنگ زنی توسعه بخش آنکولوژی کودکان در بیمارستان افضلی پور کرمان با همت موسسه خیریه کمک دارای مجوز فعالیت از بهزیستی استان کرمان به زمین زده شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در حاشیه  آیین کلنگ زنی  توسعه بخش آنکولوژی کودکان که با حضور مدیرکل بهزیستی ، شهردار ، پزشکان و خیرین سلامت در محل بیمارستان افضلی پور کرمان برگزار شد ، عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه نقش خیرین و موسسات خیریه در تامین سلامت اجتماعی ، بسیار تاثیر گذار است ؛ اظهار داشت : بهزیستی استان کرمان رویکرد مشارکتی ، افراد خیر و داوطلب را حوزه مسائل اجتماعی تقویت می کند .
وی با بیان اینکه موسسه خیریه کمک از بهزیستی مجوز فعالیت را دریافت نموده ؛ افزود : موسسه کمک درمان کودکان مبتلا به سرطان را در دستور کار خود دارد که کودکان مبتلا از خانواده های نیازمند در اولویت دریافت خدمات درمانی هستند .
مدیرکل بهزیستی استان کرمان حمایت و همراهی بخش دولت را در تامین سلامت اجتماعی به همت مردم خیرخواه را لازم دانست و گفت : بهزیستی استان کرمان همچنان در توسعه اقدامات خیرخواهانه برای فراهم کردن سلامت اجتماعی ، افراد جامعه  مشارکت می کند .
علیرضا عبدی مدیرعامل موسسه خیریه کمک در تشریح ضرورت توسعه بخش آنکولوژی کودکان در بیمارستان افضلی پور کرمان ، گفت : موسسه خیریه کمک با همراهی و همکاری خیرین به طراحی و عملیاتی شدن طرح توسعه این بخش اقدام کرده است .
 وی با بیان اینکه در کمتر از یک سال فضای موجود به بیش از یک و نیم برابر افزایش می یابد ؛ اظهار داشت : با اختصاص زمینی از سوی بهزیستی چهارمین مرکز رادیو دارو کشور در کرمان ساخته می شود که بخشی از هزینه ها  تامین و برای تامین بقیه هزینه ها به مشارکت و همراهی خیرین سلامت نیاز داریم .
عبدی تجهیز و توسعه بخش آنکولوژی کودکان در بیمارستان ارجمند را یکی دیگر از اقدامات معرفی کرد و افزود : به ادعای فعالین و خیرین سلامت بخش آنکولوژی  بیمارستان ارجمند که یکی از بهترین بخش ها در سطح کشور است .  

کد خبر 14125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد