گیلان | کودکان علاوه بر مراقبت جسمی ؛نیازمند امنیت روانی هستند

دکتر حسین نحوی نژاد در بازدید از شیرخوارگاه مهر بیان کرد : کودکان علاوه بر مراقبت جسمی ؛نیازمند امنیت روانی هستند که این امنیت در کانون و محیط خانواده محقق میشود .

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد به اتفاق مشاور اجرایی  سید مهدی خدمت بین دانا ، مهدی پور رئیس اداره حراست ،رئیس تدارکات  حسینی ، رئیس بهزیستی شهرستان رشت  دکتر ییلاق بیگی و جمعی از کارشناسان مربوطه از شیرخوارگاه مهر بهزیستی شهرستان رشت بازدید نمودند.

دکتر حسین نحوی نژاد در بازدید از شیرخواه مهر بیان کرد : کودکان علاوه بر مراقبت جسمی ؛نیازمند امنیت روانی هستند که این امنیت در کانون و محیط خانواده محقق میشود .

وی گفت : کودکان بدسرپرست هیچ تقصیری در انتخاب سرنوشت خود ندارند و قربانی شرایط اجتماعی و اقتصادی خانواده های خود هستند و فرایندی که آنها را راهی اینگونه مراکز کرده است وظیفه ما را در مقابل آنان سنگین کرده است .

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت : کودکان بعنوان والدین فردا؛ باید نسل های آتی را پرورش دهند پس لازم است که امنیت روانی آنها در اینگونه مراکز تامین شود و شرایط بگونه ای باشد که این کودکان بتوانند فضایی نظیر زندگی در خانه وخانواده را تجربه کنند.

در پایان دکتر حسین نحوی نژاد از ساختمان نیمه ساخته  شیرخوارگاه بازدید نموده و بر لزوم تسریع روند ساخت آن تاکید کردند.

کد خبر 1411

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد