۹۰ درصد اعتبارات مصوب حوزه اشتغال در بهزیستی مازندران محقق شده است

دکتر گوهردهی تخصیص اعتبارات اشتغال توسط بهزیستی مازندران را بالاتر از متوسط کشوری عنوان کرد و افزود :از مجموع اعتبار درخواستی که غالب بر ۵۷ میلیارد بود ۵۰ میلیارد معادل ۹۰درصد محقق شده که این بیانگر همراهی و همدلی تمامی دستگاه های ذیربط است .

دکتر گوهردهی  در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان که  مربوط به بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸ با حضور دکتر رحیم بخشی مدیر کل جذب سرمایه گزاری استانداری و مدیران اعتبارات بانک های عامل استان با اشاره به تاکید قانون اساسی بر توانمندسازی جامعه هدف گفت : پرداخت  وام های کم بهره خوداشتغالی یکی از اقداماتی است که بهزیستی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی جامعه هدف در دستور کار دارد.

وی تخصیص اعتبارات اشتغال توسط بهزیستی مازندران را بالاتر از متوسط کشوری عنوان کرد و افزود :از مجموع اعتبار درخواستی که غالب بر ۵۷ میلیارد بود ۵۰ میلیارد معادل ۹۰درصد محقق شده که این بیانگر همراهی و همدلی تمامی دستگاه های ذیربط است .
وی با تاکید بر تخصیص صددرصدی اعتبارات تا پایان سال خاطرنشان کرد : از بانک های عامل درخواست مساعدت بیشتری دارم تا با همت و همکاری شما شاهد ارتقا اعتبارات  تخصیصی در سال آتی باشیم.
مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به سختگیری های بانک ها در پذیرش ضامنین تصریح کرد : شایسته است درچارچوب قانون سازوکاری تعیین شود تا استفاده مددجویان از تسهیلات بانکی آسان‌تر  شود.

کد خبر 14087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد