تشکیل کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا درحوزه معاونت توانبخشی بهزیستی استان کرمان

کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا زیرشاخه کمیته استانی با حضور جانشین - کارشناسان مسئول و کارشنان حوزه معاونت توانبخشی و رییس روابط عمومی بهزیستی استان کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان احمد شفیعی جانشین حوزه معاونت توانبخشی با تاکید بر ضرورت اقدامات آگاهسازی و اطلاع رسانی در سطح وسیع در تمامی مراکز روزانه وشبانه روزی تحت نظارت بهزیستی ، اظهار داشت : با توجه به حساسیت خاص مراکزی چون مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت ذهنی – بیماران اعصاب و روان و سالمندان باید مدیران ، کارشناسان و مراقبین این مراکز در سطح وسیع در زمینه های پیشگیری آموزش ببینند .
شفیعی با تشریح مصوبه های کمیته استانی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا یادآور شد : برگزاری دوره های آموزشی باید به صورت الکترونیکی و با استفاده از فضاهای آموزشی انجام شود و گزارش های تصویری  روزانه از مراکز دریافت شود .
گفتنی است کارگروه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با مسئولیت زکیه نوری کارشناس سالمندان در حوزه معاونت توانبخشی و عضویت کارشناسان ناظر بر مراکز روزانه -  شبانه روزی و روابط عمومی تشکیل شد . این کارگروه روزانه در زمینه های مختلف بخشنامه های مرتبط را صادر و از مراکز گزارش گیری می کند .

کد خبر 14083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد