دکتر حاجیونی: تاکنون 85 درصد از اعتبارات اشتغال زایی بهزیستی تخصیص و80 درصد آن پرداخت گردیده است

جلسه هماهنگی بمنظور بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 قانون بودجه وصندوق توسعه ملی روستایی، با حضور دکتر حاجیونی و به همراه تجلیل از مدیران بانکهای عامل طرف قرارداد با اداره کل بهزیستی استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر جلسه هماهنگی بمنظور بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 قانون بودجه وصندوق توسعه ملی روستایی، با حضور دکتر حاجیونی و به همراه تجلیل از مدیران بانکهای عامل طرف قرارداد با اداره کل بهزیستی استان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

دکتر علیرضا حاجیونی ضمن تبریک حضور شایسته وآگاهانه مردم قدرشناس در پای صندوقهای رای و انتخاب سرنوشت خود، ازتلاشها وتسهیلگری مدیران شعب بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات  اشتغالزایی گروههای هدف بهزیستی تشکر و قدردانی نمود وگفت: تخصیص 85 درصد  از اعتبارات ابلاغی به بانک ها وجذب 80 درصدی این اعتبارات خود نشان ازمشارکت وهمدلی مدیران بانکها با مددجویان ومعلولین تحت پوشش بهزیستی می باشد که درک شرایط خاص این عزیزان و تاثیرگذاری آن در توانمندسازی آنان از نقاط برجسته وارزشمند این طرح می باشد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه گفت: رقم تخصیصی به این موضوع مبلغ 290 میلیارد ریال  بوده که منجر به اشتغال 766 نفر از مددجویان ومعلولین تحت پوشش گردیده است و با توجه به شرایط ویژه و خاص برخی از این عزیزان لازم است که مدیران محترم بانکها در کمک دهی به آنان مشارکت داوطلبانه وخداپسندانه بیشتری داشته باشند. 

در ادامه مدیران شعب بانکها نیز ابراز داشتند از نقاط قوت اجرای این طرح ارتباط گیری وتسهیلگری خوب اداره کل بهزیستی استان ونقش آن در استخراج این کارنامه موفق بی تاثیر نبوده و خواهان استمرار آن شدند .

در پایان به پاس همکاری خوب مدیران شعب بانکها با تقدیم لوح سپاس از زحمات آنان قدردانی وتجلیل بعمل آمد.

کد خبر 14072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد