با تشکیل کمیته پیشگیری و کنترل ویروس کرونا روش های ساماندهی اقدامات پیگشیرانه در مراکز شبانه روزی و روزانه بهزیستی استان کرمان به اشتراک گذاشته شد

امروز 3 بهمن ماه هیجدهمین جلسه شورای معاونین با موضوع تشکیل کمیته پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با حضور مدیرکل و اعضاء شورا معاونین بهزیستی استان کرمان تشکیل شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، در این جلسه روش های ساماندهی اقدامات برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در مراکز نگهداری روزانه و شبانه روی و همچنین سایر مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان کرمان به اشتراک گذاشته شد .
عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه پیشگیری بهترین روش برای پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا است ؛ اظهار داشت در نهایت آرامش ، حفظ اصول بهداشتی و پیشگیرانه را باید در بین کارکنان مراکز دولتی - غیردولتی و گروه های هدف در مراکز شبانه روزی – روزانه و خانواده ها گسترش داد .
در این جلسه کمیته استانی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با عضویت معاونین تخصصی – حراست – روابط عمومی - دبیر ستاد مدیریت بحران و  با مسئولیت معاون توانبخشی تشکیل شد . تشکیل کمیته های شهرستانی – برگزاری آموزش های حضوری و غیرحضوری برای کارکنان مراکز به ویژه کارکنان مراکز شبانه روزی و افراد مقیم مراکز ، لغو جلسات غیر ضروری ، استفاده از بروشورها و فیلم های آموزشی در فضاهای مجازی از مهمترین مصوبات این جلسه بود .

کد خبر 14054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد