برگزاری کلاس آموزشی« نقش معنویت (نماز) در ارتقاء سطح بهداشت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با معرفی درمانگری چند بعدی معنوی (S.M.P) »

مباحثی همچون شناخت نفس و شناخت خداوند، چرایی عبودیت خداوند، شناخت معارف معنوی، نقش معنویت و به خصوص نماز در ایجاد آرامش در فرد و جامعه و در نهایت نقش آن در کاهش آسیبهای اجتماعی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : به همت معاونت پیشگیری و دفتر امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان البرز یک دوره کلاس آموزشی با عنوان « نقش معنویت (نماز) در ارتقاء سطح بهداشت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با معرفی درمانگری چند بعدی معنوی (S.M.P) » و با حضور مشاوران، روانشناسان و مدیران مراکز مشاوره و مددکاران اجتماعی کلینیک های مددکاری تحت نظارت بهزیستی استان البرز در روز چهارشنبه 30 بهمن ماه سال جاری در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

 این دوره که توسط استاد بقایی مدرس حوزه و دانشگاه تدریس گردید مباحثی همچون شناخت نفس و شناخت خداوند، چرایی عبودیت خداوند، شناخت معارف معنوی، نقش معنویت و به خصوص نماز در ایجاد آرامش در فرد و جامعه و در نهایت نقش آن در کاهش آسیبهای اجتماعی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه آموزشی معتبر اهداء گردید.

کد خبر 14044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد