به زودی تفاهم نامه ای بیمه‌ای با پوشش بیش از ۶۰۰۰ نفر با ستاد اجرایی امضا خواهد شد / قدردان حمایت‌ها و تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هستیم

با حضور دکتر فرزاد گوهردهی و مهندس هادیان رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران، لوازم اهدایی ازطرف بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بهزیستی استان تحویل داده شد

در حاشیه این مراسم دکتر گوهردهی در نشستی با مهندس هادیان با قدردانی از همکاری و تلاش‌های ستاد گفت: امروز در خدمت دوستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هستیم جهت تحویل اقلام و کالاهایی که در پی سفر آقای دکتر مخبر به شهرستان ساری و بازدید از مرکز نگهداری شیرخوارگاه شکوفه ساری وعده داده بودند.

مدیرکل بهزیستی مازندران ارزش ریالی این اقلام را بیش از 16میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این اقلام شامل 2000 قوطی شیر خشک، 1000بسته لوازم بهداشتی، ماشین لباسشویی صنعتی، خشک کن صنعتی، آبگیر صنعتی و دو دستگاه فن صنعتی است که به شیرخوارگاه اختصاص دارد. 

دکتر گوهردهی با تأکید بر اینکه انشالله همین امروز مراحل نصب و استفاده از آنها توسط همکاران ما در شیرخوارگاه محقق می شود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بعنوان یک شریک اجتماعی بسیار خوب، کمک های شایان توجهی را به بهزیستی استان و مددجویان آن داشته که این امر نشان دهنده توجه این نهاد به اقشار کم برخوردار جامعه است. 

مدیرکل بهزیستی مازندران به برخی از این کمک‌ها اشاره کرد و گفت: عمده ترین این کمک‌ها بعد از حادثه سیل نوروزی صورت گرفت که شامل 260 پکیج لوازم خانگی در شهرستانهای سیلزده (ساری-سیمرغ-نکا-سوادکوه-میاندورود) بود.

دکتر گوهردهی افزود: اتفاق دیگری که ستاد اجرایی فرمان امام رقم زد بحث تهیه سبد تحصیلی بود که در این راستا 300 سبد تحصیلی برای دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی تهیه شد و در ابتدای مهر ماه سال جاری در اختیار دانش آموزان قرار گرفت. 


مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به طی شدن مراحل پایانی برای عقد تفاهم نامه‌ای تازه با ستاد اجرایی، تشریح کرد: در این تفاهم‌نامه بحث بیمه مکمل مددجویان مد نظر است و بر اساس آن بیش از 6000 نفر از مددجویان بهزیستی استان مازندران تحت پوشش بیمه مکمل این مجموعه قرار می گیرند.

کد خبر 14042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد