تقدیر نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی و استاندار اردبیل از بهزیستی استان به لحاظ کمک به تامین مسکن معلولین و مددجویان

   دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان از واگذاری تعداد 1466 واحد مسکن از ابتدای سال 1388 تا کنون خبر داد .

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل ،دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه اردبیل برگزار شد ضمن اشاره به برخی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته از طریق سازمان بهزیستی استان در خصوص تامین مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت ، از واگذاری تعداد 1466 واحد مسکن از ابتدای سال 1388 تا کنون خبر داد .

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همچنین افزود : تعداد 204 واحد مسکن در سالجاری به افراد جامعه هدف اعم از معلولان و سایر مددجویان واگذار شده است که این میزان بیش از دو برابر برش شهرستانی است .

ستاری در بخش دیگر از سخنان خود برش مسکن در سالجاری را 90 مورد اعلام کرد و گفت : تعداد 350 واحد مسکونی در حال احداث و آماده سازی هست که به محض تکمیل این واحد ها با حضور مسئولان کشوری و استانی به این عزیزان در مناسبتهای مختلف واگذار خواهد شد .

وی سهیمه اختصاص یافته برای خانوارهای داری چند معلول شهری و روستایی را 174 مورد عنوان کرد و گفت : تا کنون به همت مسئولین وخیرین نیکوکار استان تعداد 117 واحد به این قبیل افراد واگذار شده است .

ستاری ادامه داد: با توجه به تعداد افراد دارای معلولیت هم اکنون 52 واحد نیزدر حال ساخت می باشد که 79 مورد از خانوارهای چند معلولی در تامین مسکن جانمایی شده است .

وی همچنین از رایگان بودن حق انشعاب آب، برق، گاز و پروانه ساخت خبر داد و گفت : اکثر امورات تامین مسکن با همکاری خیرین بویژه خیرین مسکن ساز حضرت امیر (ع)، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بسیج سازندگی انجام می شود .

شایان ذکر است : دراین مراسم مهندس بهنام جو استاندار اردبیل و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان از همکاری بهزیستی در کمک به تامین مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت تقدیرکرد .

کد خبر 14019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد