پویایی سازمان با تغییر الگوی ارائه خدمات

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور از پویایی سازمان با تغییر الگوی خدمات بهزیستی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ، عباسی در چهارمین شورای مدیریتی بهزیستی استان که با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور ،مدیرکل ،اعضای شورای معاونین و روسای شهرستانهای بهزیستی استان برگزار شد؛ تاسیس مراکز مثبت زندگی را از در این راستا عنوان داشته و محور آی تی ،مددکار محوری و نگاه خانواده محور را از محورهای فعالیت این مرکز ابراز داشت.

وی با بیان الکترونیکی شدن فرآیند ارائه خدمات  این سازمان همگام با پیشرفت تکنولوژی ابراز داشت: در مراکز مذکور ۲۲ خدمت از خدمات بهزیستی ارائه خواهند شد و شیوه نظارتی در پنج سطح خودنظارتی ،نظارت مردم بر عملکرد مراکز،نظارت شهرستان ،نظارت بهزیستی استان و نظارت ستادی انجام خواهد یافت.

دکتر نظم ده نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر صحاف به سمت مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی ،بر لزوم همکاری کلیه کارکنان استان جهت نیل به اهداف سازمان و رعایت سیاستهای سازمان در شهرستانها و استان تاکید نموده و حضور نیروهای توانمند در بهزیستی را  نشانگر آینده روشن برای سازمان دانست.

کد خبر 14013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد