شورای معاونین بهزیستی گیلان با حضور سرهنگ پور اسماعیلی

صبح روز سی بهمن ماه شورای معاونین بهزیستی گیلان با حضور دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، سرهنگ پور اسماعیلی عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان و اعضای شورا در سالن اجتماعات خزائلی بهزیستی گیلان برگزار شد.

دکتر نحوی نژاد ضمن تشویق تمام اعضای شورای معاونین بهزیستی گیلان به حضوری پر شور در انتخابات و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد؛ حضور پرشور و جهادی هریک از ما مشتی محکم بر دهان ابرقدرتهاست و به یقین جهت داشتن کشوری امن و آینده ای روشن برای کشور خویش باید هر کس به نوبه خود اقدام نماید .

سرهنگ پور اسماعیلی ضمن حضور در شورای معاونین بهزیستی گیلان بیان کرد : اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و بسیار مهم و تاثیر گذار برای شروع حرکت در چله دوم انقلاب است و افق آن از نظر مقام معظم رهبری دستیابی به پیشرفت در تمام زمینه هاست که توسط مقام معظم رهبری تدوین و پیش‌بینی شده است بهره‌برداری از ظرفیت جوانان در آن بسیار اندیشیده شده مقام معظم رهبری با تاکید بر ترکیب نیروی جوان و حزب اللهی در مجلس آینده و بهره برداری از این ظرفیت ها خواستار حضور همه ی آحاد مردم شد .

وی هدف اصلی از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ایجاد امنیت در کشور عنوان کردو افزود از دیدگاه رهبری انقلاب ، انتخابات دارای بعد فراملی است.

 سرهنگ پور اسماعیلی افزود هر قدر حضور مردم بیشتر باشد این یک معیار اندازه گیری از مقبولیت و محبوبیت نظام سیاسی در اذهان عمومی کشور های دنیاست .

مشخصات کلیدی داوطلب باید : تقوی ، جهادی بودن ، انقلابی بودن ، پاک دست بودن ، تهذیب نفس داشتن ، شجاع و مقاوم بودن  و ... دانست .

وی  تاکید کرد به نظر بنده به پنج گروه رای ندهید :

فردی که به قوانین سیاسی و اجتماعی و ... احاطه نداشته باشد

افرادی که هزینه های تبلیغاتی بالایی می کنند

افرادی که وعده و قول های زیادی می دهند

به فردی که او را نمی شناسید رای ندهید

کسی که دشمن روی وی حساس است که رای بدهید یا ندهید باید برعکس خواست دشمن عمل نماییم .

در پایان پرسش و پاسخ بین اعضای شورای معاونین و سرهنگ پور اسماعیلی در خصوص انتخابات صورت گرفت

کد خبر 14010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد