قدردانی رئیس سازمان بهزیستی کشور از دولت بخاطر تصویب بهره مندی کارکنان این سازمان از مزایای ۵۰ درصدی افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری 

رئیس سازمان بهزیستی کشور از دولت بخاطر تصویب بهره مندی کارکنان این سازمان از مزایای ۵۰ درصدی افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری قدردانی کرد.

در پی تصویب بهره مندی کارکنان سازمان بهزیستی کشور از مزایای پنجاه درصدی افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، دکتر وحیدقبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در ایام پایانی سال ۹۸ به واسطه حمایت‏ های موثر و ارزنده ریاست محترم جمهور و پیگیری ‏های مستمر رئیس محترم دفتر رئیس جمهور، همیاری ارزشمند معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی، ریاست و اعضای محترم کمیسیون اجتماعی دولت و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارکنان خدوم سازمان بهزیستی که تا پیش از این از مزایای ۵۰ درصدی افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری بی بهره بودند و حقوق و مزایای ایشان تفاوت زیادی با سایر دستگاه ‏های دولتی هم طراز، داشت، طی بخشنامه شماره ۶۹۶۴۸۸ مورخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از امتیازات قانونی فوق ‏الذکر بهره‏ مند شدند.

دکتر قبادی دانا، مسئولیت ‏های خطیر و قانونی محوله به این سازمان در زمینه ‏های مختلف اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری را نشان از سختی کار فراوان کارکنان بهزیستی عنوان کرد و افزود: انجام شایسته این وظایف جز با انگیزه ‏های والای انسانی امکان‏پذیر نیست. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: کارکنان سخت کوش و ساعی بهزیستی بر این  باور هستند که عدالت محوری، جبران و رفع کاستی‏ ها و افزایش و ترمیم حقوق و مزایا متناسب با شرایط دشوار و طاقت ‏فرسای کاری، تقویت انگیزش و ارتقاء معیشت و رفاه ایشان در راستای ایجاد بستر پویا و توانمند برای خدمتگزاری بهتر به جامعه هدف از دغدغه ‏های اصلی مسئولین محترم نظام و دولت محترم و تمامی دست اندرکاران موثر در این امر بوده است.

دکتر قبادی دانا افزود: خدا را سپاس که اهتمام دلسوزانه، گام ‏های استوار و اقدامات هوشمندانه و مدبرانه مسئولین محترم در کنار پیگیری‏ های جدی و مستمر این سازمان به بار نشست و به لطف خدا امروز مجوز فوق‏ العاده شغل مذکور جهت کارکنان پرتلاش و بی ‏ادعای این سازمان صادر شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تصویب و اجرای این مصوبه آثار ارزنده ای در کیفیت و کمیت خدمات‏ دهی کارکنان و افزایش میزان رضایت مندی آحاد جامعه هدف را در پی‏ خواهد داشت.

دکتر قبادی دانا با اشاره به خوشحالی کارکنان بهزیستی افزود: پرسنل پرتلاش این سازمان این تدبیر امیدآفرین را همواره در یاد خواهند داشت.

کد خبر 14009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =