برگزاری جشن ولادت باشکوه حضرت فاطمه(س) وگرامیداشت مقام زن در بهزیستی استان کرمان

جشن ولادت باشکوه حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی و معاون اجتماعی بهزیستی استان کرمان - مشاور استاندار و مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری - و کارکنان بهزیستی استان و شهرستان کرمان برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان علیرضا وحیدزاده معاون اموراجتماعی با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن  گفت :  فرصت مناسبی است تا از همه بانوان شاغل در بهزیستی قدردانی شود . فاطمه سادات حسینی مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری با اشاره به نامگذاری روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نام روز زن توسط معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ، گفت : اجرای گروه هنری فرهنگ که از بانوان بازنشسته تشکیل شده است ، ترویج نوعی شاد و پویایی است که نشان می دهد اگر مادر شاد و پر نشاط باشد ، خانواده و جامعه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد .
وی با بیان اینکه بهترین درمان در مسائل اجتماعی شادی و نشاط است ؛ افزود : برگزاری اینگونه جلسات شاد و اجرای برنامه های هنری بهترین روش برای پیشگیری و درمان مسائل اجتماعی و روحی – روانی خانواه ها و در نتیجه جامعه است .
فاطمه سادات حسینی مراجعه به خود به عنوان یک مادر و زن برای فراهم کردن آرامش ضروری دانست و اظهار داشت : گاهی با تغییر در نگرش ، رفتار و گفتارمان می توانیم حال دل خود را خوب کنیم و این تغییر نیازمند هیچ هزینه و اعتباری هم نیست .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان زندگی بر مدار یاد و نام خداوند را زمینه ساز آرامش معرفی کرد و یادآور شد : وظیفه مادری – همسری و کارمند وقتی درست به انجام می رسد که خودمان برای جراحی باطن دست به اقدام بزنیم و تبسم و مهرورزی بهترین روش آرامش بخشی به خود – خانواده و جامعه است .

گفتنی است گروه موسیقی فرهنگ باعضویت جمعی از بازنشستگان به اجرای برنامه پرداختند.

کد خبر 14006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد