بهزیستی آموزش مهارتهای زندگی ویژه سربازان ناجارا اجرامیکند

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر از عقد تفاهم نامه کاری با موضوع آموزش مهارتهای زندگی در حوزه امور توسعه و پیشگیری در راستای آگاهسازی وپیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه آسیب اعتیاد به سربازان ناجا خبر داد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر شهرام رجبی اظهار کرد :  در این راستا آموزش های لازم با عناوین مختلف پیشگیری از آسیب های اجتماعی وهمچنین آموزش های ده گانه مهارتهای زندگی به جمعیت هدف در قالب کمیته های اجتماع محور ارائه می گردد.

وی عنوان کرد : برگزاری کلاس های آموزشی با عنوان پیشگیری از آسیب ها بویژه اعتیاد ، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه سربازان نیروی انتظامی و پرنسل و خانواده های ناجا با همکاری بهزیستی شهرستان ابهر ، از دیگر اهداف انعقاد قرارداد با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان ابهر می باشد .

رجبی با بیان اینکه آموزش مهارت­های زندگی می­‌تواند به‌عنوان یک رویکرد اثرگذار در کاهش احتمال ابتلا به مصرف مواد مخدر توسط سربازان به‌وسیله مراکز مشاوره یگان­‌های نظامی، روان­شناسان و روان­پزشکان مورد استفاده قرار گیرد ،  افزود : از این طریق گام مؤثری در راستای کاهش ابتلای جوانان به این معضل برداشته می شود .

کد خبر 13980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد