هجده هزار نفر درچهارمحال وبختیاری با صدای مشاور بهزیستی تماس گرفتند

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال هجده هزار نفر از مردم استان باصدای مشاور این سازمان تماس گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیار"معصومه محمدی" افزود: تماس گیرندگان در موضوعات کودک، خانواده، اعتیاد و مباحث مربوط به نوجوانی و ازدواج مشاوره تلفنی دریافت کردند.

محمدی گفت: این مرکز دردو شیفت از 8 صبح تا 8 شب به تماس گیرندگان خدمات رایگان را توسط شش نفر از روان شناسان و مشاوران در زمینه ارایه مشاوره تحصیلی، خانوادگی، اجتماعی و عاطفی خدمات رایگان ارائه می دهد.

وی افزود: زنان متاهل و رده سنی 20 تا 35 سال بیشترین تماس گیرندگان این مرکز مشاور هستند که در زمینه مشکلات فردی ،ازدواج و تحصیل خدمات مشاوره دریافت می کنند.

سرپرست بهزیستی استان، به استقبال مردم ازاین مرکز مشاوره اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشاوره دریافت کنندگان پس از چند بار تماس تلفنی تقاضای مشاوره حضوری می کنند که این امر نشانگر اعتماد و افزایش رضایتمندی مردم تلقی می شود.

وی به نقش مشاوران در زمینه حل مسائل محرمانه خانوادها و جوانان اشاره کرد و گفت: مشاوران خانواده نیز باید با افزایش توانمندیهای خود بتوانند مشاوره های بهتری ارایه دهند.
که در این زمینه برگزاری دوره های آموزشی درون و برون استانی در جهت افزایش سطح علمی و توان مشاوره ای این افراد از مهمترین برنامه های امسال بوده است.

محمدی خدمات مشاوره کارشناسان مرکز مشاوره در ایجاد اعتماد بنفس، آرامش و راهنمایی مشاوره گیرندگان برای تصمیم گیری بهتر و حل مشکلات فردی وخانوادگی اقدامی موثر عنوان کرد و افزود: مردم برای تماس با صدای مشاور می توانند با شماره تلفن 1480 تماس بگیرند

کد خبر 13968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد