محرومان آسیب‌دیده از برف اردبیل و گیلان حمایت می‌شوند

مدیر پدافند غیر عامل بهزیستی گفت: به محرومان و مددجویان آسیب‌دیده از بحران بارش برف سنگین اخیر در استان‌های اردبیل و گیلان کمک مالی خواهد شد.

محمدرضا کاظم‌زاده در حاشیه دیدار با خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از بارش برف در خلخال  افزود: طی پنج روز گذشته مناطق آسیب‌دیده از بارش برف و سرما در استان گیلان و شهرستان خلخال استان اردبیل مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته و پس از جمع‌بندی میزان خسارات وارده به واحدهای مسکونی آنها کمک لازم برای جبران خسارت‌ها در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی بیان‌کرد: در روزهای گذشته و همزمان با بروز مشکل برف و سرما در خلخال اقلام ضروری مددجویان  بهزیستی از قبیل روغن،برنج ،پتو تامین شده و در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است.

وی اظهارداشت: تا برطرف شدن کامل بحران برف در  استان گیلان و اردبیل ادارات کل بهزیستی هر ۲ استان در حال آماده‌باش کامل بوده و در صورت نیاز به جابجایی سالمندان و معلولان از مراکز نگهداری آنها اقدام خواهند شد.

کاظم‌زاده در این سفر با حضور در منزل خانواده‌های معلول،محروم شهری و روستایی و دارای ۲ تا چهار فرزند معلول مسائل و مشکلات این خانواده‌ها را بررسی کرد.

وی در دیدار با فرماندار خلخال نیز در جریان آخرین وضعیت بحران برف این شهرستان و نحوه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان قرار گرفت.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی گیلان واقع است، این شهرستان در چند روز گذشته شاهد بارش بی‌سابقه برف و آسیب دیدن منازل مسکونی زیادی بود.

کد خبر 13964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد