گناوه/ بیش از ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی گناوه پرداخت شد

بهزیستی شهرستان گناوه ۱۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت پوشش این سازمان در سال جاری پرداخت کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از ایرنا ، رئیس بهزیستی گناوه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت : پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸ از طرف بانک های ملی، ملت، تجارت و اقتصاد نوین به ۷۴ مددجو  پرداخت شده‌ است.

مختار حمیدی افزود: شمار طرح‌های اشتغال‌زایی شهری ۶۵ و روستایی ۹ مورد است که با پرداخت تسهیلات به متقاضیان اجرا شده‌است. تعهد استانی اشتغال بهزیستی این شهرستان ۱۱۰ سهمیه است که تاکنون ۱۱۷ مورد  محقق شده که بیشتر از سهم استانی ست.

رئیس بهزیستی شهرستان گناوه همچنین افزود: درصد تحقق تعهد اشتغال در این شهرستان ۱۰۷ درصد بوده‌است که در حوزه مسکن نیز ۲ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال تسهیلات در سال جاری به ۲۵ مددجوی دارای ۲ و یک معلول  تحت پوشش پرداخت شده‌است.

رئیس بهزیستی گناوه یادآورشد: از سال ۹۵ تاکنون ۳۹ خانوار ۲ معلولی شهری و روستایی از حق مسکن استفاده کردند و تعداد ۲ هزار و ۵۵۰ معلول در حوزه توانبخشی و  ۷۵۲ خانوار در حوزه اجتماعی  تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند و به آنان خدمت رسانی می‌شود.

کد خبر 13961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد