تجلیل از بانوان سرپرست خانوار بهزیستی گلستان به مناسبت روز زن

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان : در مراسمی به مناسبت گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س)و روز زن از 25 نفر از بانوان فعال و کارآفرین سرپرست خانوار بهزیستی استان تجلیل شد. د

در این مراسم که صبح روز دوشنبه 28بهمن ماه با حضور برزمینی –مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ،دکتر غفاری –مدیرکل و خانم معصومی –معاون اجتماعی  بهزیستی گلستان در این اداره کل برگزارشد،با اهداء لوح سپاس و هدایای به 25 نفر از بانوان توانمند و نمونه سرپرست خانوار این استان تجلیل شد.
در این مراسم مدیرکل بهزیستی استان طی سخنانی با اشاره به اهتمام ویژه ریاست محترم سازمان بهزیستی در راستای افزایش چمشگیر مستمری و تعداد مددجویان تحت پوشش طی سالهای اخیر گفت:در حال حاضر بیش از 5هزار و 500زن سرپرست خانوار در این استان تحت پوشش سازمان بهزیستی قراردارند که یک هزار نفر از این بانوان از کمک های غیرمستمر سازمان بهزیستی مانند:بیمه بازتوانی ،کمکهای موردی و کمک هزینه تحصیل و.. و  4هزار و 535نفر آنان براساس بعد خانوار از مستمری ماهیانه مبلغ 171هزار تومان تا 536هزار تومان ازمحل اعتبارات سازمان بهزیستی و هدفمندی یارانه ها بهرمند می شوند .

دکتر غفاری با بیان اینکه افزایش و ارتقاء توانایی ها و توانمندسازی خانواده های زنان سرپرست خانوار از سیاستهای اصلی سازمان بهزیستی افزود:یکی از ابزارهای توانمند سازی جامعه هدف ،آماده سازی شغلی و عضویت آنان در «گروههای همیار»زنان سرپرست خانوار است .
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 28 گروه همیار با عضویت 150نفر از زنان سرپرست خانوار  در سراسراستان وجو دارد که در قالب تولید محصول  وخدمات از جمله :مشاغل آشپزی،خیاطی،تولید قارچ و محصولات چرمی و..مشغول هستند.

کد خبر 13942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد