برگزاری جلسه کمیته راهبردی انسانی تأمین مسکن خانواده های دارای حداقل  دو عضو معلول و فاقد مسکن در بهزیستی استان کرمان

جلسه کمیته راهبردی استانی به منظور تبیین راه کارهای تأمین مسکن برای خانواده های دارای دو عضو معلول و بیشتر با حضور مدیرکل ، معاون مشارکتهای بهزیستی استان کرمان ، نمایندگان بنیاد مسکن ، اداره کل راه و شهرسازی ، مدیرکل اموال تمکینی ، بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بخش خیرین مسکن ساز در بهزیستی استان کرمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تقدیر از حضور و پیگیری مسئولین و متولیان مسکن معلولین گفت : همدلی و هم افزایی در بین مسئولین و متولیان موجب تأمین و تحویل بیش از هزار واحد مسکونی برای اقشار محروم از جمله افراد دارای معلولیت در سطح استان شده است .
صادق زاده یکی از دغدغه های قشر محروم را تامین مسکن عنوان کرد و اظهار داشت : باید با استفاده از تمامی ظرفیت های استانی ، خیرین ، متولیان و مسئولین در راستای خانه ادار شدن قشر محروم به ویژه خانواده های دارای افراد معلول گام های ارزشمند و موثری برداشته شود .
در ادامه این جلسه کارشناسان و مدیران حاضر به بحث و تبادل نظر درخصوص راهکارهای رفع موانع موجود در تکمیل و اتمام واحدهای نیمه کاره ، بررسی روند اجرائی شدن مصوبات و صورتجلسات قبلی  در این خصوص پرداختند.

کد خبر 13934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد