دکتر حاجیونی: کشف استعدادها در زمان کودکی یکی از روشهای نوین در جوامع پیشرفته است

جشنواره "بوشهر،استان دوستدار کودک" با حضوردکتر علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی باحضور پرشور کودکان در سالن ارشاد اسلامی بوشهر برگزار شد

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  ، صبح امروزجشنواره سرود"بوشهر، استان دوستدار کودک " در راستای عملیاتی نمودن اهداف سند توسعه اجتماعی استان بوشهر و ارتقاء مهارت های کودکان با همکاری کانون توسعه مهدهای کودک استان ، مدیریت پسماند شهرداری بوشهر ، در سالن ارشاد اسلامی بوشهر برگزار گردید

دکتر حاجیونی در خصوص برگزاری این گونه مراسم ها گفت:کشف استعدادها در زمان کودکی و تمرکز بر روی آنها برای تربیت افراد متخصص و مستعد یکی از روشهای نوین در جوامع پیشرفته است. استعدادیابی کودکان این فرصت را فراهم می کند تا شخص از ابتدا بر روی تخصص مورد علاقه و استعداد خود کار کرده و در جوانی بجای کسب دانش مقدماتی در حوزه مربوطه یک متخصص تمام عیار باشد. این موضوع علاوه بر بازخورد مستقیم بر روی آینده درخشان فرد، بازخورد غیر مستقیمی در افزایش سطح کارایی نیروی کاری کشور داشته و بواسطه آن نیروهای جوان با انرژی بالای خود می توانند کشور را در مسیر توسعه قرار دهند.

در این مراسم آرزو منوچهری سرپرست بهزیستی شهرستان بوشهر نیز ضمن تبریک میلاد فاطمه زهرا(س) روز زن و روز مادر بیان داشت: کشف و زمینه سازی رشد استعدادهاو وافزایش آگاهی کودکان مهدهای کودک نسبت به فرهنگ ملی و اسلامی، از اهداف سازمان بهزیستی می باشد..

شایان ذکر است از10اثر ارسالی با محوریت ورزش و تحرک ، حقوق شهروندی، نشاط، هویت اسلامی و نوع دوستی ، 5 سرود برگزیده به جشنواره استانی در روز بوشهر راه یافت.

گفتنی است جشنواره روز بوشهر همه ساله در 18 اسفند ماه برگزار می گردد.

.

کد خبر 13926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد