برگزاری شورای اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور معاون دادستان مرکز استان

حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند اوج مشارکت در سرنوشت کشور است.

  به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان شورای اداری اداره کل بهزیستی استان با حضور سرکار خانم راستگو معاون دادستان مرکز استان و اعضای شورای اداری اداره کل با دو دستور کار تبادل نظر در خصوص طرح رصد شیوع شناسی معلولیت  و اجرای طرح کاهش تلفات جاده ای  در نوروز 99 برگزار شد.

خانم راستگو معاون دادستان مرکز استان در ابتدا ضمن تبریک و تهنیت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ابراز خرسندی از حضور در شورای اداری اداره کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: استان سمنان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و محل تردد و عبور و مرور اکثریت مسافرین علی الخصوص در ایام نوروز است و براساس تدابیر و برنامه های ویژه با همکاری دستگاههای اجرایی در صدد اجرای طرح کاهش تلفات جاده ای برای مسافرین این استان هستیم.

معاون داستان مرکز استان موفقیت و بهبود خدمات به مسافرین و زائرین حرم رضوی را مستلزم  استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی در اجرای این طرح  و تعامل بهتر و بیشتر دستگاههای اجرایی دانست و اظهار داشت :  یکی  دیگر از مزیت های این طرح ارائه شناسایی خدمات دستگاههای حمایتی مانند بهزیستی و بهره مندی عموم از فعالیتها و دیگر خدمات می باشد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان هم در ابتدا با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی  علی الخصوص شهید شاخص و گرانقدر شهید دکتر محمد علی فیاض بخش  و تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها گزارشی از عملکرد اداره کل بهزیستی استان ارائه داد.

ایزدپور ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان سمنان با دارا بودن بیش از ۳۰۰ نیروی انسانی در سطح استان بیش از ۱۷۰ خدمات تخصصی  را در ۴ حوزه تخصصی اجتماعی، توانبخشی پیشگیری  و مشارکتهای مردمی و اشتغال  ارائه می دهد.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: خدمات بهزیستی  در بیش از ۴۰۰ مرکز تحت نظارت بهزیستی در قالب روزانه ، شبانه روزی ، خدمات حمایتی نگهداری و مراقبتی را به جامعه هدف از سن نوزادی تا سالمندی  ارائه می شود.

ایزدپور در ادمه گفت : طرح رصد شیوع شناسی علل معلولیت ، خدمتی تخصصی در حوزه کنترل ، درمان و کاهش معلولیت است و این طرح با توجه به اهمیت پیشگیری از معلولیت نیازمند اطلاع رسانی و آگاهسازی به عموم جامعه است و در این امر جایگاه دستگاههای اجرایی ویژه و مهم است . اجرای هر چه بهتر این طرح در شناخت بهتر شرایط استان سمنان با علل معلولیت ما را یاری می کند و از همه دست اندرکاران اجرای این طرح انتظار می رود در مدت زمان مقرر این طرح که از ۲۶ بهمن ماه ۹۸ شروع و تا پایان خرداد ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت به نحو احسنت در استان سمنان اجرایی شود.

ایزدپور سپس در خصوص اجرای طرح کاهش تلفات جاده ای  در نوروز 99 بر استفاده از ظرفیتهای مهم و گردشگری استان جهت شناسایی بیشتر استان و اجرای برنامه های متنوع را از مهم ترین برنامه های پیش رو و قابل اجرا در این طرح دانست و اعلام کرد: اداره کل بهزیستی استان سمنان نیز در جهت ارائه  خدمت به عموم و مشارکت در این طرح تا حد توان و استفاده از ظرفیتهای اداره کل بهزیستی آمادگی خود را اعلام میدارد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان : فضای انتخاباتی هم اکنون را نشانه ی دیگر از حضور مردم در سرنوشت کشور اسلامی دانست و تاکید کرد:همه ی  افراد در جامعه نسبت به سرنوشت و آینده این مرز و بوم دخیل هستند و با  حضور پرشور در پای صندوق های رأی در دوم اسفند ۱۳۹۸ اهمیت آینده ایران را به همگان نشان می دهند.

 

کد خبر 13924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد