اجرای طرح احسان ماندگار در آستانه شب عید

طرح احسان ماندگار به همت شهرداری قم و اداره کل بهزیستی با هدف کمک به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم احمد حیدری معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم با اعلام این خبر افزود : طبق تفاهم نامه منعقده بین بهزیستی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم طرح احسان ماندگار(هبه) به منظور جمع آوری لوازم خانگی مازاد و ارزشمند شهروندان نوع دوست و سخاوتمند قمی جهت اهداء به نیازمندان تحت پوشش این اداره کل از ابتدای اسفند لغایت 20 اسفند در استان قم در حال اجراست.

احمد حیدری ضمن قدردانی از عموم شهروندان محترمی که در سنوات قبل در قالب این طرح با بهزیستی همکاری کردند خاطرنشان کرد در این طرح تاکید بهزیستی بر حفظ کرامت مددجویان و خانواده نیازمندان است و از شهروندان محترم درخواست می نمائیم لوازم خانگی برقی شامل یخچال ، ماشین لباس شوئی ، تلویزیون، جاروبرقی و... فرش و لوازمی که سالم و قابلیت استفاده را دارد اهداء نمایند.

لازم به ذکر است شهروندان محترم جهت مشارکت در این طرح ضمن تماس با شماره تلفن 137 شهرداری قم اقلام مازاد و قابل اهداء خود را اعلام می نمایند و کارشناس ارزیاب طرح با کارت شناسائی مشخص به منازل شهروندان مراجعه نموده و کالای اهدائی را ارزیابی می نماید و بعد از تائید لازم نسبت به انتقال و تحویل به مددجویان نیازمند اقدام می گردد. 

کد خبر 13914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد