تبلیغات له یا علیه کاندیداهای مجلس توسط همکاران بهزیستی استان ممنوع است

با حضور دکتر فرزاد گوهردهی، معاونین، مشاورین و کلیه روسای ادارات شهرستانها جلسه شورای اداری بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر گوهردهی با بیان اینکه پیشرفت و ارتقای کیفی و کمی خدمات گاها مستلزم اعمال تغییرات است گفت: بر اساس برنامه ریزیها و چشم اندازهای کلی در سال آینده امکان تغییرات در سطوح مدیریتی وجود دارد.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه هر ارتقای شخصی در بدنه سیستم باید در جهت  آرمانهای سازمانی باشد افزود: شخصا مخالف ارتقا علمی هیچیک از پرسنل نیستم اما نتیجه تحصیلات ضمن خدمت باید تغییرات در نوع خدمت به جامعه هدف و ارتقا کیفی سطح خدمات را به دنبال داشته باشد.
دکتر گوهردهی  کار و تلاش در جهت خدمت به مددجویان را مهمترین معیار اثرگذاری پرسنل در بهزیستی عنوان و تصریح کرد: شفافیت در عملکرد، پاکدستی و صداقت را سرلوحه کاری خود قرار دهید و از هیچ تلاشی برای خدمترسانی دریغ نکنید.
مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به انتخابات پیش رو، رسالت کار در بهزیستی را خدمت بیطرفانه دانست و با تاکید بر اینکه تبلیغات له یا علیه کاندیداهای مجلس توسط ادارات بهزیستی و واحدهای تابعه در استان ممنوع است، افزود: هریک از ما گرایش سیاسی مشخصی داریم اما کار در بهزیستی نباید به سلایق سیاسی آلوده شود چراکه تبلیغ برای کاندیدای خاص دور از شان و منزلت خدمت در بهزیستی است.
وی با اشاره به اهمیت ارتقا کیفی خدمات به مددجویان بر نگرش سیستمی علمی و فراگیر در بهزیستی تاکید و اذعان کرد: ضروریست تا ذینفعان، شرکای اجتماعی و پرسنل را در برنامه ریزی ها و هدفگذاریها دخالت دهیم و از خرد جمعی برای تصمیم گیریها نهایت استفاده راببریم.
دکتر گوهردهی بر توجه به حفظ کرامت انسانی در مناسبات اداری و رعایت حقوق شهروندی ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: نیروهای جوان، با انگیزه و دارای تعهد و تخصص را حمایت کنید تا در بستری امن ، فرصت رشد و تعالی را در جهت ارتقا فعالیت های سازمان داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت و ضرورت نظم در پرداخت ها و پیگیری اتمام پروژه های مسکن خانواده های دارای دو معلول و بالاتر، نقش کارشناسان و نظارت مداوم در تسریع این امور را دارای اهمیت دانست. 

وی دستیابی به برش های از قبل تعیین شده را راهی برای شناخت بهتر مسیر پیش رو عنوان کرد و گفت: این آشنایی و بررسی برش ها به تهیه ریسک مپ آسیب ها و اطلس معلولیت در استان مازندران کمک خواهد کرد که گامی موثر درجهت  ارائه خدمات متوازن، منصفانه و دقیق به جامعه معلولان است و امیدوارم با همکاری و تلاش مداوم همه دست اندرکاران به سرعت به نتیجه برسد.
دکتر گوهردهی افزایش ضریب نفوذ خدمات حمایتی و توانمندسازی را از جدی ترین دغدغه‌های خود دانست و تصریح کرد: چتر بزرگ بهزیستی باید هرچه بیشتر گسترده شود تا شاهد ارتقا کیفیت فعالیت های سازمان در حوزه های مختلف باشیم.

وی در ادامه  خواستار تقویت همدلی، فعال شدن نظام پیشنهادات و گسترش خدمات بهزیستی به روستاها شد و با اشاره به ضرورت افزایش تاب آوری گروه های هدف، گفت: در جهان معاصر که شاهد به روز شدن سریع آسیب‌ها هستیم باید قدرت پدافندی خود و جامعه هدف را افزایش دهیم تا دربرابر تغییرات یا آسیب‌های تازه غافلگیر نشویم. 

دکتر گوهردهی حمایت از طرح های اشتغال زا را منوط به تناسب با شرایط اقلیمی و بومی دانست و افزود: خوشبختانه گام‌های خوبی در حوزه اشتغالزایی برداشته شده و انتظار من این است که با تداوم تلاش‌ها ، شاهد رویکردهای تازه و تمرکز بر کیفیت اشتغالزایی باشیم. 

مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان ثبت بهنگام و درست اطلاعات در سامانه را موضوعی بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد : اطلاعات و آمار کامل  به نتایج و اثرات درست می‌انجامد بنابراین برای بهبود کیفی فرایندها باید حتما به صحت و زمانبندی اطلاعات و آمار دقت کرد.

کد خبر 13909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد