همایش توانمندی های اجتماعی _ اقتصادی ۳۰۰ گروه خودیار برنامه تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی

صبح روز بیست و هفتم بهمن ماه همایش توانمندی های اجتماعی _ اقتصادی ۳۰۰ گروه خودیار برنامه تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر نحوی نژاد ، خانم دکتر درخشان نیا مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور ، فرزام صفت مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ،دکتر طاهری مدیر عامل بانک کشاورزی، معاونین ، روسای شهرستانها و جمعی از مدیران کلینیک ها و مجتمع های خدمات بهزیستی در سالن اجتماعات بانک کشاورزی برگزار شد .

دکتر نحوی نژاد ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) بیان داشت : حال دل ما گیلانی ما بر اثر وضعیت برخی از مددجویان درگیر برف اخیر ، خیلی خوب نیست بسیاری از هم استانی های ما همچنان درگیر آثار ناشی از بارش برف اخیر هستند و افراد تحت پوشش بهزیستی دارای مشکلاتی بیشتر .وی ضمن اظهار ناراحتی از انتقاد سطحی نگرانه ی برخی از افراد از مسئولین بیان کرد بنده خود شاهدم که بسیاری از مسئولین با جدیت تمام ، هر چه در توان داشتند برای رفع بحران برف انجام دادند و این که ما بدون داشتن آگاهی و علم به یک کار یا حرفه از مسئولین انتقاد کنیم خیلی شایسته نیست چرا که در تمام دنیا بحران ها و بلایای طبیعی وجود دارد و هیچ کجای دنیا هم بری از اشکال نیستند .

وی در ادامه با تاکید بر فرهنگ سازی عمومی برای مواقع بحرانی افزود باید در مردم ما این فرهنگ نهادینه تر گردد که هکاری و هکدلی ، کمک و یاری رساندن به مسئولین نیز خود به نوعی امداد و کمک جهت رفع بحران هاست .

مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن پوزش از حضار گفت : چون این اولین تریبونی است که بعد از بحران برف در اختیار داشتم خواستم به نوعی دغدغه های خود و برخی از مسئولین را بیان نموده باشم . دکتر نحوی نژاد ضمن تقدیر از بانیان همایش به نقل از استاندار گیلان گفت : آقای دکتر زارع از روند فعالیتی موسسه بین المللی تاک اظهار رضایت داشته و خواستار پوشش بیشتر مناطق غرب گیلان بوده و اظهار امیدواری نمودند تا تعداد این گروه ها از 300 به 500 گروه در سال 99 افزایش پیدا نماید . دکتر نحوی نژاد در ادامه گفت ایجاد این چنین فرآیندهایی برای همه ی گروه های اجتماعی بخصوص افراد در معرض خطربسیار مفید بوده و حتی برای افراد دارای معلولیت نیز بسیار ارزنده  و مفید و جوابگو می باشد و امید واریم گیلان به جایی برسد که استحقاقش را دارد.

گفتنی است در پایان از سیزده نفر از روسای شهرستان ها و گروه های همیار و خودیار تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 13892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد