به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد دکتر علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان چهارشنبه 30 بهمن ماه ساعت 9 تا 11 صبح به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواستها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.
دکتر علی محمد عطابخش مدیرکل بهزیستی استان یزد چهارشنبه 30 بهمن ماه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواستها و شکایات مردمی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد دکتر علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان چهارشنبه 30 بهمن ماه ساعت 9 تا 11 صبح به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواستها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.
نظر شما