اجازه ندهیم مددکار به مددجو تبدیل شود

مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر اهمیت حفظ روحیه و شادابی همکاران در رسیدن به اهداف سازمان بهزیستی تصریح کرد : همه ما در بهزیستی مددکاریم و نباید اجازه دهیم شرایطی فراهم شود تا مددکار به مددجو تبدیل شود.

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران در مراسمی که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد خواستار الگو سازی رفتار آن حضرت در تمامی اعمال فردی و اجتماعی شد و گفت: سازمان بهزیستی از جمله دستگاه‌هایی است که بیش از ۵۰ درصد نیروی کار  آن را زنان توان‌مند تشکیل می‌دهند و بخش عمده ای از جامعه هدفش نیز زنان سرپرست خانوار هستند.
وی با تقدیر از بانوان بهزیستی  به دلیل مسئولیت سنگینی که در خدمت رسانی به مددجویان بر عهده دارند، افزود : خدمت کردن به افرادی که جز خداوند برای آنها پناهگاه دیگری نیست و درکنار مشکلات اقتصادی از مشکلات جسمی و روحی نیز برخوردار هستند در درازمدت بر روح و روان همکاران تاثیرگذار خواهد بود.
مدیر کل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد : تلاش شما برای مرتفع کردن آلام این افراد ارزش فراوانی دارد که خداوند اجر آنرا می‌دهد.
وی با تاکید بر اهمیت حفظ روحیه و شادابی همکاران در رسیدن به اهداف سازمان بهزیستی تصریح کرد : همه ما در بهزیستی مددکاریم و نباید اجازه دهیم شرایطی فراهم شود تا مددکار به مددجو تبدیل شود.
دکتر گوهردهی بر شفافیت در تمامی فعالیت‌ها  تاکید کرد و بابیان اینکه در حال حاضر تمامی دستگاه های دولتی با مشکلات مالی روبرو هستند گفت : باتوجه به اعمال تحریم های ظالمانه و تحمیل فشارهای اقتصادی بر مردم،  الویت اصلی بر خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.
مدیر کل بهزیستی مازندران اذعان کرد : انشالله با لطف و عنایت خداوند، دعای خیر مددجویان و همدلی و همراهی همکاران از گردنه های دشوار اقتصادی عبور خواهیم کرد.

کد خبر 13878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد