دکتر حاجیونی: وجه تمایز مراکز غیر دولتی در ارایه خدمات با کیفیت بهتر است

مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه الزهرا (س) روز زن و مادر از پرسنل زحمتکش مرکز نیلوفران آبی با اهدای شاخه گل تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش واحد روابط عمومی بهزیستی استان ، همزمان با میلاد خجسته دخت نبی اکرم (ص) دکتر حاجیونی و هیئت همراه از مرکز معلولان ذهنی دختران نیلوفران آبی بازدید کردند.

در این دیدار دکتر حاجیونی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) وگرامیداشت روز زن و مادر از پرسنل مرکز نیلوفران آبی با اهدای شاخه گل تقدیرکرد و گفت : افرادی که در مراکز غیر دولتی خدمات دریافت می کنند همان مددجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی هستندکه خدماتشان را از بخش خصوصی با کیفیت بهتردریافت می کنند.

وی افزود : وجه تمایز مراکز درارایه خدمات با کیفیت بهتر است واز نظر سازمان هیچ مرکزی بر مرکز دیگر ارجحیت ندارد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه گفت : ارایه خدمات مراقبتی توانبخشی با حمایت از مراکز غیردولتی، اجرای شیوه نامه های مرتبط طبق استانداردهای موجود و نظارت مستمر سازمانی صورت می گیرد. و مراکزدر راستای ارتقاء ارایه خدمات، لازم است خود را به سطح اول استاندارهای موجود برسانند.

 دکتر حاجیونی تاکید کرد ؛ در راستای شفاف سازی، کلیه اطلاعات و خدمات ارایه شده به مددجویان استان در سامانه ارمغان ثبت می گردد.

همچنین خانم مهرسای، مدیر مرکز توانبخشی نیلوفران آبی بوشهر ضمن تشکراز مدیرکل و هیئت همراه از وضعیت موجود و شرایط کار موسسه توضیحاتی ارایه کرد.

شایان ذکراست که دراین بازدید خانم ها شجاع الدین مسئول مدیریت عملکرد بهزیستی استان دهقانی سرپرست معاونت توانبخشی ، مردانی کارشناس مراکز غیر دولتی و شبانه روزی ، و تقوی مشاورمدیرکل دراموربانوان نیز حضور داشتند.

کد خبر 13872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد