نزدیک به 600 تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : در ۱۰ ماهه سال جاری برای ۵۶۹ نفر از مددجویان بهزیستی استان اشتغالزایی شده است که ۲۴۸ مددجو تسهیلات اشتغال زایی روستائی و ۳۲۱ نفر نیز تسهیلات اشتغال زایی شهری دریافت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در این خصوص عنوان کرد :   توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف ، افزایش فعالیت بخش غیردولتی در ارائه خدمات، استفاده از ظرفیت کارفرمایان، مراکز آموزش فنی و حرفه ای وافزایش  اعتبارات اشتغال زایی و بهره گیری از  ظرفیت شرکت‌ها و کارخانجات در استان از عمده فعالیت های شاخصی است که در راستای ایجاد اشتغال مددجویان صورت پذیرفته است .

وی با بیان اینکه خروج سالانه ۱۰ درصد از معلولین و جامعه هدف از چرخه حمایتی در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: به ۲۳۳ نفر از مد د جویان تحت پوشش حمایت های بیمه ای در قا لب خویش فرمایی و کارفرمایی  توسط بهزیستی پرداخت شده است و تعداد ۳۳۶ نفراز مددجویان بهزیستی واجد شرایط نیزتسهیلات بانکی بند “ب“ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری اعتباری بالغ بر۷۱ میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال را دریافت نمودند.

وی همچنین به برنامه ریزی اداره کل بهزیستی استان در راستای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: ارتقا خدمات و افزایش کیفیت در مراکز از سیاست‌های اصلی سازمان است که در این بخش نزدیک به 400  مجوز فعالیت بر اساس ماده 26 صادر شده است .

محمدی یاد آور شد : صدور موافقت اصولی یا پروانه فعالیت برای متقاضیان به منزله ایجاد تعهد برای سازمان در پرداخت یارانه و تسهیلات نمی باشد و پرداخت یارانه و تسهیلات به مراکز غیردولتی مطابق ضوابط و مقررات خاص سازمان می باشد .

کد خبر 13858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد