بهره مندی فرزندان سه قلو و چهارقلو از کمک هزینه معیشتی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: تمام خانواده های دارای فرزندسه قلو، چهار قلو که به ادارات بهزیستی شهرستانهای استان مراجعه کرده و تشکیل پرونده داده و واجد شرایط حمایت بوده اند از ۱۵ بهمن ماه از کمک هزینه معیشت برخوردار شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور افزود: مقرر گردیده از ماههای بعد تا ۱۵ هر ماه این کمک هزینه به حساب سر پرستان خانوارها واریز گردد.
وی افزود: خانواده های دارای فرزند دو قلو که به ادارات بهزیستی مراجعه کرده و تشکیل پرونده داده و واجد شرایط حمایت شده اند وارد سامانه ارمغان شده اند بر اساس بررسی های بعمل آمده و پس از اجرای آزمون وسع در دهک های درآمدی ۱ تا ۳ قرار گرفتند، آنان نیز واجد شرایط حمایت و دریافت هزینه معیشت ماهانه شده اند.
فریور افزود: اما خانواده های دارای فرزند دو قلو که در دهک های ۴ تا ۷ قرار می گیرند بصورت موردی از حمایت سازمان بهزیستی بهره مند خواهند شد و این کمک موردی در بهمن واریز و احتمالاً یک کمک موردی دیگر در اسفند به حساب سرپرستان خانوارها واریز شود.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ۱۶۴ خانوار سه قلو و چهار قلو و ۴۰۲ خانوار دو قلو جمعاً ۵۶۶ خانوار تحت پوشش بوده و از مستمری (کمک هزینه معیشت)ماهیانه برخوردار شده اند.

فریور میزان مستمری دریافتی خانوارهای دارای فرزند دو قلو وسه قلو و بیشتر را از 289 هزار و 500 تومان تا 416 هزار و 500 تومان عنوان کرد.
 

کد خبر 13856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد