حاج قاسم سلیمانی تکرار شدنی نیست

محفل انس با قران کریم ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر و پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به مناسبت ایام اله  دهه فجر وبه منظور گرامی داشت یاد وخاطره دلاور مردیهای  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش محفل انس با حضور مدیر کل ، معاونین ، کارکنان بهزیستی ، سید احمد جزینی  از جانبازان سرافراز و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از حافظان و قاریان قران کریم در محل سالن اجتماعات شهید نشاط بهزیستی استان کرمان برگزار شد .
عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان در این محفل با بیان اینکه آسایش و آرامش جامعه امروز ایران دلیلش جانفشانیهای بهترین انسان ها است ؛ اظهار داشت : جانفشانی و ازخودگذشتگی هایی که در دوران دفاع مقدس و خارج از مرزها انجام شده ، نتیجه اش برقراری امنیت و  وجود آرامش است .
وی وجود کاستی و سهل انگاری های موجود را وابسته به عملکرد افراد دانست و افزود : این کاستی های و مشکلات ربطی به کلیت نظام ندارد و همه ما وظیفه داریم با شفافیت و پاکدستی خدمات را به گونه ای ارائه کنیم که به واقع پیرو راه شهدای عزیزمان باشیم که تمام همتشان رفاه و آسایش مردم بود .
صادق زاده ، شهید سلیمانی را شخصیتی برجسته و بی همتا توصیف کرد و یادآور شد :در قبال تحریک های های اخیر و شیطنت هایی که توسط دشمنان نظام و انقلاب انجام می شود ، وظیفه ما خنثی کردن این اقدامات دشمنانه و تفرقه برانگیز است .
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با توصیه به پرهیز از جانبداری انتخاباتی در محیط های اداری ،  یکی از وظایفی را که منجر به خنثی شدن توطئه های دشمن می شود ، حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت : بر اساس وظیفه ملی و مذهبی همه ما باید با حضور در انتخابات دوم اسفندماه علاوه بر انجام وظیفه ، دین خود را به امام راحل و شهیدان اداء کنیم .
سید احمد جزینی از همرزمان شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در این مراسم  به تشریح شخصیت و رشادتهای سردارشهید حاج قاسم سلیمانی  پرداخت وگفت : شهید قاسم سلیمانی در اول انقلاب علیرغم داشتن  سن کم  به امر ولی فقیه آیت اله خمینی (ره) برای ایجاد نظم وآرامش ، به منطقه غرب کشور رفت و  با شروع جنگ تحمیلی وارد جبهه های جنگ شد  و خدماتی در جنگ انجام داد که بی نظیر و مثال زدنی است .

 جزینی در مرور خاطرات همرزمی با سردار حاج قاسم سلیمانی گفت : او فرماندهی بود که همیشه در خط مقدم و پیشرو بود . او فرماندهی امام گونه بود که به همرزمانش نمی گفت : بروید بلکه می گفت : بیایید و همه بدون هیچ جواب و سوالی پیرو و دنبال رو او بودند .  
سید احمد جزینی با بیان اینکه مثل حاج قاسم دیگر تکرار نخواهد شد . وی را فرماندهی با شیوه مدیریتی و فرماندهی بی نظیر و نمونه بارز یک رزمنده سلحشور وهمیشه آماده توصیف کرد و اظهار داشت : در سخت ترین شرایط و حتی در کمین های مختلف این حاج قاسم بود که حضور داشت و با توکل عجیبی که به بانو حضرت فاطمه زهرا (س) داشت ، عملیات ها را به پیش می برد .
اجرای تواشیخ توسط گروه همسرایی پیامبر اعظم (ص) - تلاوت قران کریم توسط قاری برجسته علی زواری  از دیگر برنامه های این محفل انس بود .
گفتنی است در حاشیه این مراسم از بانوان  ورزشکار حائز رتبه های برتر در مسابقات کارکنان دولت یادواره سردار دل ها و همچنین مسابقات داخلی بهزیستی استان کرمان  با اهدا لوح سپاس ، قدردانی شد .

کد خبر 13834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد