تشکیل یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه رفاه به صورت فوریتی و ویژه

صبح روز بیست و ششم بهمن ماه یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه رفاه به صورت فوریتی و ویژه با حضور دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، دکتر کاظم زاده رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کشور ، دکتر علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، و سایر اعضا در سالن اجتماعات خزائلی بهزیستی گیلان برگزار شد .

دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اقدامات انجام شده توسط ستاد بحران بهزیستی گیلان افزود : با تمهیدات پیش بینی شده قبل از شروع بحران برف مانع بروز هر گونه مشکلی برای ۵۰۰۰ نفر از افراد بستری در مراکز تحت حمایت بهزیستی گیلان گشتیم .

وی ضمن انتقاد از عدم حمایت های بعضی از ادارات کل زیر مجموعه وزارت رفاه خواستار حضور فعالتر و کمک های بیشتر این دستگاه ها شد .

وی ضمن تشکر از نهادهایی که با دادن ماشین های ویژه جهت سرکشی به مناطق درگیر برف و امداد رسانی و بررسی وضعیت مددجویان تحت پوشش بهزیستی یاری رساندند ، اقلام مورد نیاز توانخواهان را برشمرده و افزود : امیدواریم با حمایت و کمک همه نهاد ها بتوانیم هرچه سریعتر در راستای ساماندهی وضعیت مددجویان در گیر برف اقدامات عاجل را انجام دهیم .

در ادامه دکتر کاظم زاده رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کشور با تشکر از هماهنگی بسیار خوب ستاد بحران بهزیستی گیلان اعلام کرد : بهزیستی گیلان در کمک های مادی و معنوی به مناطق بحران زده کشور پیشرو بوده و هم اکنون بهزیستی استان جهت رفاه حال مددجویان خود نیازمند کمک ویاری سایر استانها و ادارات می باشد .

دکتر علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خطاب به مدیران زیرمجموعه رفاه عنوان کرد : در این شرایط حساس همگی می بایست به بهترین نحو ممکن و با تمام امکانات موجود بسیج شده و به یاری بهزیستی جهت رفاه حال مددجویان بشتابیم

در پایان مدیران کل زیرمجموعه رفاه قول مساعدت و کمک رسانی ویژه در کمترین زمان ممکن را جهت رفع مشکلات مددجویان و توانخواهان دادند .

کد خبر 13830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد