برگزاری دوره آموزشی ویژه بانوان شاغل در اداره کل بهزیستی استان

بانوان شاغل بعنوان یک همسر و مادر در انجام وظایف خود به نحو احسنت بر سلامت خود تمرکز کنند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل بهزیستی استان سمنان دوره آموزشی آشنایی با سرطانهای شایع در بانوان به تدریس دکتر علی نیا مقدم پزشک همکار در موسسه خیریه راه آسمان  ویژه بانوان شاغل در اداره کل بهزیستی استان برگزارشد.

جمیله محقق مشاور مدیر کل در امور بانوان و مسئول دفتر مدیریت عملکرد ، بانوان شاغل در ستاد اداره کل و شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در این دوره آموزشی حضور داشتند.

خانم شاه حسینی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با حضور در این کارگاه ضمن تبریک میلاد با سعادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بیان داشت: بانوان شاغل بعنوان یک همسر و مادر در انجام وظایف خود به نحو احسنت  بر سلامت خود تمرکز کنند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان هم با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها بیان داشت: پیشرفت جامعه مستلزم حرکت و پویایی زنان و مردان در جهت تعالی آن جامعه است و تلاش و همت مضاعف بانوان در جای جای جامعه موفق بر کسی پوشیده نیست.

 در ادامه حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در بهزیستی استان سمنان بمناسبت روز مادر و هفته زن ، ایشان با همراهی مدیرکل و مسئول دفتر مدیریت عملکرد و مشاور امور بانوان مدیرکل بهزیستی استان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان و جمعی از کارشناسان بازدید و دیداری را از کارگاه حرفه آموزی فردای روشن و مرکز شبانه روزی سالمندان نور شهرستان سمنان داشتند .

کد خبر 13829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد