جلسه ستاد بحران با حضور رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کشور

صبح روز بیست و ششم بهمن ماه جلسه ستاد بحران با حضور دکتر کاظم زاده رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کشور ، دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و اعضای ستاد برگزار شد .

دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا و گزامیداشت مقام زن و روز مادر و تبریک به بانوان حاضر در جلسه و قدردانی از زحمات همه اعضای ستاد بحران بهزیستی گیلان افزود : بحران های طبیعی در تمام دنیا دیده می شود و خوب است بدانیم که بحران دارای یک بعد محدود و استانی نیست و بعد کشوری دارد و مختص یک منطقه و محدوده خاص نیست لذا برای موارد بحرانی یک مدیریت واحد در کشور دیده شده است و استانهای همجوار استان آسیب دیده در رفع بحران ان استان نقش اساسی داشته و باید همکاری لازم را قبل از بحران هایی قابل پیش بینی است بنمایند .

وی باتاکید به فرهنگ سازی در عموم مردم بیان داشت خوب است که در چنین مواردی تک تک مردم به کمک دولت و دستگاه های اجرائی آمده و در حد توان خویش همکاری نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد : در ستاد بحران می بایست بخش های مختلف شامل ستاد عمرانی ، بررسی خسارات ، بخش امدادی ، نامه نگاری و مستند سازی تشکیل و هر کدام به نحو احسنت به وظایف خود عمل نمایند.

دکتر کاظم زاده رئیس دبیرخانه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کشور عنوان کرد : تعامل و مشارکت در این بحران ها بسیار مفید است و خدمت رسانی به جامعه هدف را افزایش خواهد داد وی درادامه گفت این تعامل ، همکاری و مشارکت با هدایت دکتر نحوی نژاد به بهترین نحو ممکن دیده شد .

در خاتمه مهدی پور جانشین مدیرکل در ستاد بحران به بیان اقدامات قبل ، حین و بعد از بحران برف پرداخته و اعلام کرد تا کنون تیم های امدادی در قالب ۱۳ اکیپ ویژه با خودرو های آفرود به مناطق صعب العبور و شهرستانهای درگیر برف اعزام گردیده است .

کد خبر 13827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد