برای مناسب سازی سرمایه گذاری کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: در طراحی فضای شهری باید مناسب سازی را مدنظر قرار دهیم و برای این موضوع سرمایه گذاری کنیم.

عظیمی با بیان این مطلب در نمایشگاه و فورشگاه دائمی تولیدات جامعه هدف بهزیستی استان یزد با اشاره به توانمندیهای افراد دارای معلولیت گفت: واقعیت این است که ما با باید برای این بخش از جامعه که وجود دارند فضای شهری، اداری و فضای جامعه را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در بحث مناسب سازی کم گذاشته شده است اظهار داشت: هنوز بحث رمپ های اداری پابرجاست و هنوز امکان عبور و مرور در فضای شهری سخت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به ظرفیت های موجود در افراد دارای معلولیت گفت: به نظر من این بخش جامعه ظرفیت جامعه است و نباید برای آنها تفکیک قائل شویم.

وی حمایت از جامعه خلاق معلولین را ضروری دانست و گفت: حمایت همه ما از این جامعه خلاق باعث می شود تا استقلال پیدا کنند و خودکفا شوند.

گفتنی است؛ نمایشگاه و فروشگاه دائمی تولیدات جامعه هدف بهزیستی استان یزد با هدف عرضه و فروش تولیدات و صنایع دستی سالمندان، افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار آغاز به کار کرد این نمایشگاه تا پایان سالجاری همه روز از ساعت 8 الی 12 و 16 الی 20 دایر است.

کد خبر 13821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد