تبریک مدیرکل بهزیستی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و ولادت امام خمینی(ره)

مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و ولادت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان ؛ طی پیامی به شرح ذیل، فرارسیدن سالروز ولادت‌ حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت امام خمینی (ره)، روز زن و روز مادر را تبریک و تهنیت گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ* فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ*إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ او تا روز قیامت‌ پرتو افکن است، بانویی که مادر مومنان و معلم بزرگ اسلام بود و فرزندانی چون‌ حسن‌ و حسین‌ و زینب‌ سلام‌ الله‌ علیهم‌ را تحویل‌ جهانیان‌ داد و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید.

 ولادت با سعادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر را که همزمان با میلاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است تبریک عرض میکنم

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان کشور به ویژه بانوان همکار در اداره کل بهزیستی، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

از خداوند متعال خواستارم زنان این مرزو بوم  همچون گذشته افتخارآفرین و پرشور و شعور در صحنه مهرورزی در خانواده و خدمت به اجتماع بیش از پیش موفق و سربلند باشند.

            علیرضا وارثی

         مدیرکل بهزیستی استان قزوین

کد خبر 13811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد