پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی، در پیامی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، از تلاش‌های مادران سرپرست خانوار، بانوان فرهیخته تحت پوشش و شاغل در اداره کل بهزیستی قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

انتخاب روز میلاد خجسته بزرگ بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز زن، تکریم و بزرگداشت مقام والای زن و مادر است. زنان و مادرانی که نقشی مهم و انکار ناپذیر در پاسداری از کیان خانواده و تربیت نسل آینده این سرزمین دارند.

اما زنان سرپرست خانوار،بانوان ارجمند و فرهیخته تحت پوشش و شاغل، وظیفه ای دو چندان دارند چرا که علاوه بر نقش مهمی که به آن اشاره شد، رسالتی دیگر نیز که همان انجام تعهدات حرفه ای مسئولیت کاری است را عهده دار هستند که انجام شایسته و همزمان این وظایف همتی بلند و عزمی راسخ می طلبد.

اینجانب سالروز میلاد بانوی بزرگ اسلام، اسوه زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر و نیز زاد روز فرزند خلفش، بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) را به همه بانوان تحت پوشش بهزیستی و نیز همکاران ارجمندم، بویژه بانوان محترم شاغل در بهزیستی استان که همگام با دیگر کارکنان در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کمک به قشر آسیب دیده تلاش می نمایند، تبریک عرض نموده، و با ارج نهادن به همت بلند این بزرگواران، از تلاش های خستگی ناپذیرشان قدردانی می نمایم و امیدوارم همچنان با الگو قرار دادن بانوی دو عالم، در عرصه های مختلف زندگی موفق و سربلند باشند.

دکتر سعید فریور
مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 13810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد