کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار در بافت راه اندازی شد

آیین گشایش کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار و نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف ( نقاشی با رنگ روغن ، بافتنی ، پته دوزی ، منبت کاری ، مکرومه بافی و.....) با حضور فرماندار - رییس بهزیستی بافت – مدیران محلی - کارکنان و جامعه هدف در مجتمع ولیعصر بافت برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از بافت در ابتدای این آیین مسعود صادقی مقدم رئیس بهزیستی بافت با اشاره به قابلیت ها و تواناییهای  جامعه هدف اظهار داشت : تقویت اعتماد به نفس در افراد کم توان و فراهم کردن شرایط برای رشد و شکوفایی استعدادهای این افراد بسیار مهم است .
 وی برخورداری شهرستان بافت از مرکز حرفه آموزی افراد دارای معلولیت را ضروری دانست و یادآور شد : برای راه اندازی چنین مرکزی به مردم و سایر بخش های دولتی نیاز داریم .
 حمزه جواران فرماندار بافت با قدردانی از  تلاش های فراوان رئیس و کارکنان بهزیستی  در زمینه های مختلف اظهار داشت :  توجه و بها دادن به افراد کم توان و تشویق آنان برای  حضور در اجتماع و انجام کارهای مهم اقدام بسیار مناسبی است که علاوه بر ایجاد اشتغال و استقلال ، نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است .
وی کاهش مراجعات مددجویان به فرمانداری را نشان از اقدامات موثر بهزیستی بافت دانست و گفت :  مددکاری  به موقع و پاسخگویی صحیح و تکریم ارباب رجوع دلیل این کاهش مراجعین است .
 گفتنی است در آیین علاوه بر گشایش کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار که باعث اشتغال 5  نفر شده است  با برپایی نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف ، محصولات افراد دارای معلولیت در معرض نمایش و فروش قرار گرفت .

کد خبر 13794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد