زیارت پر فیض عاشورا و تجلیل از برگزیدگان جشنواره قران و عترت

مراسم زیارت عاشورا و تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت با حضور مدیر کل بهزیستی استان و مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش مراسم زیارت پر فیض عاشورا و تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت در بخش کارکنان برگزار شد.

 حجت الاسلام حسنی حلم دبیر ستاد اقامه نماز استان در این مراسم ضمن اشاره به مفاهیم بلند قرآن کریم گفت: خواندن قرآن، فهم و عمل به آن می تواند راهگشای بسیاری از امور در زندگی روزمره همه و حتی مسئولین باشد .

وی عمل به معارف قرآن را به عنوان یک اصل در زندگی اجتماعی و حتی سیاسی برشمرد و گفت:با رجوع به قرآن می توان ضمن یافتن کلید و چاره مشکلات، زمینه توفیق در زندگی را فراهم آورد .

حسنی حلم همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) ایشان را الگویی ماندگار برای همه نسل ها برشمرد و افزود:پیامبر عظیم الشان اسلام نه تنها به داشتن دختری همچون حضرت زهرا افتخار می کرد بلکه همواره ایشان را تکریم می کرد .

دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: عمل به قرآن و سیره عملی ائمه اصلی ترین اصول تربیتی در جهت تربیت نسل آینده است .

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: زندگی سردار سلیمانی، تشییع باشکوه پیکر ایشان و حضور مردم در مراسم های بزرگ ایشان را بیانگر عمل صالح ایشان و پیروی وی از سیره معصومین عنوان کرد و گفت: ایشان در زمان حیات و حتی شهادتش برکاتی را برای کشور و نظام به عمل آورد که امروزه همه شاهد آن هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم تعدادی از برگزیدگان جشنواره قران و عترت در بخش کارکنان شامل ترتیل: مرتضی حیدری قطبی، محمد تقی نامجو احسن، محمد امین شهبازی، در بخش اذان حسین واحدی نیا، ترتیل بانوان سمیه چهاردولی، لیلا مولوی، سعیده مومیوند، تحقیق بانوان اکرم حبیب وند، طیبه مهر جو  و در جشنواره عکس من و محرم از طیبه دینی زاده، معصومه سیاوشی و همایون اسماعیلی تقدیر به عمل آمد.

 همچنین از مداحان هادی خرسندی ، شجاع احسانی، محمد رضا برنده ، عبداله غلامی و امام جماعت اداره کل بهزیستی استان حاج اقا الماسی نیز تقدیر گردید.

کد خبر 13788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد