آماده‌باش بهزیستی مازندران برای خدمات‌دهی به جامعه هدف در روزهای سرد زمستان

مدیرکل بهزیستی مازندران از تشکیل ستاد و کمیته برای مقابله با بحران ناشی از آب و هوای نامناسب ویژه خدمت‌رسانی به جامعه هدف خبر داد.

دکتر فرزاد گوهردهی در کمیته بحران بهزیستی با اشاره به تغییرات جوی و ناپایداری وضعیت آب و هوا، تشکیل ستاد و کمیته برای خدمات به جامعه هدف استان را امری مهم برشمرد و گفت: باید قبل از وقوع بحران و حوادث برای پیشگیری و مقابله آن فکر و برنامه ریزی کرد.
وی تشکیل اتاق ویژه بحران را در بهزیستی برای ارزیابی وضعیت مراکز و خدمات دهی به مددجویان ضروری دانست و گفت: باید وضعیت مراکز تحت پوشش را از نظر تجهیزات و امکانات برای بهبودبخشی خدمات مورد بررسی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: هرچند بارش برف چندان نخواهد بود ولی تجهیز و تأمین امکانات مراکز تحت پوشش برای خدمات‌دهی و پیشگیری از بحران لازم است و باید ارزیابی دقیقی از وضعیت ساختمان‌ و گرمایشی مراکز توانبخشی صورت گیرد.
معاون امور توانبخشی بهزیستی مازندران نیز با توجه به پیش‌بینی‌های فصل سرما، مکاتباتی با شهرستان ها داشتیم تا نسبت به دوگانه‌سوز شدن مراکز اقدام کنند.
عبدالرضا قلندری با اظهار اینکه در حال حاضر تمامی مراکز به سوخت دوگانه سوز مجهز هستند و مشکلی از نظر گرمایشی نداریم، گفت: با انکه مشکلی در مراکز وجود ندارد، اما نسبت به اعزام کارشناسان ناظر برای پایش و مستندسازی وضعیت گرمایشی و سوخت مراکز اقدام می‌شود.وی حضور مستمر روسای ادارات برای نظارت و پایش مراکز تحت پوشش را امری مهم برشمرد .
وحید حسین زاده معاونت امور اجتماعی بهزیستی گفت  :  با اورژانس اجتماعی و شهرستان ها صحبت کردیم تا نسبت به ساماندهی مراکز برای خدمات‌رسانی مطلوب اقدام داشته باشند.
دکتر گلچوبی معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه در ساری و بابل گرمخانه فعالیت دارد، گفت: در شهرستان امل نیز مرکز جمع آوری معتادان مشغول فعالیت است.

کد خبر 13776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد