نقش تبسم بر لبان خانواده چند معلولی به همت خیر ایوانی

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: یک فرد خیر اهل شهرستان ایوان از توابع این استان در احداث پنج واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای عضو چند معلول مشارکت می کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: دکتر شهروز رستمی از خیران استان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تعهد پرداخت دو میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در احداث این مجموعه مسکونی مشارکت می کند.

وی ادامه داد: در نشستی که با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضا مجمع خیران مسکن ساز در شهرستان ایوان تشکیل شد، این فرد خیر تعهد پرداخت این مبلغ کمک را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 165 متر مربع که از سوی مسکن و شهرسازی اهدا شده، ساخته و از سوی سازمان بهزیستی کشور نیز برای احداث هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

مدیر کل بهزیستی ایلام به سایر مشارکتها در احداث این مجموعه اشاره کرد و گفت:  نقشه ساخت این واحدها بصورت رایگان توسط یک فرد خیر تهیه، سیمان و ماسه از سوی کارخانه سیمان و شهرداری اهدا و ساخت انها نیز توسط گروه های جهادی انجام می شود.

وی با تقدیر از خیرین مشارکت کننده در ساخت این واحدهای مسکونی گفت: ساخت این واحدها برای نخستین بار توسط خیرین استانی انجام که امید است شاهد کمک سایر افراد خیر برای کمک به مددجویان زیر پوشش باشیم.

پایان/

کد خبر 13744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد