گیلان | اورژانس اجتماعی بخش پویا بهزیستی است که باید تقویت شود .

دکتر حسین نحوی نژاد گفت: یکی از خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی را کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانسته و بخش روانشناسی کار اورژانس اجتماعی را جهت انتخاب ارائه بهترین راهکار و در نتیجه آسیب کمتر یکی از وجوه قابل توجه این حوزه عنوان نمود که کارشناسان تخصصی این حوزه باید همواره برای ارتقای آن بکوشند.

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد به اتفاق مشاور اجرایی آقای سید مهدی خدمت بین دانا ، آقای مهدی پور رئیس اداره حراست ،رئیس تدارکات آقای حسینی ، رئیس بهزیستی شهرستان رشت خانم دکتر ییلاق بیگی و جمعی از کارشناسان مربوطه از اورژانس اجتماعی (123) بهزیستی شهرستان رشت بازدید نمودند.

دکتر حسین نحوی نژاد ضمن بازدید از بخش های مختلف ،  مسائل و مشکلات پرسنل و مرکز را بررسی نمودند.

وی در بازدید از اورژانس اجتماعی شهرستان رشت ، این بخش از بهزیستی را بخشی پویا و مهم دانست که باید تقویت شود .

ایشان یکی از خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی را کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانسته و بخش روانشناسی کار اورژانس اجتماعی را جهت انتخاب ارائه بهترین راهکار و در نتیجه آسیب کمتر یکی از وجوه قابل توجه این حوزه عنوان نمود که کارشناسان تخصصی این حوزه باید همواره برای ارتقای آن بکوشند.

مدیرکل بهزیستی گیلان افزود: مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی شامل  بخش های تخصصی از جمله مرکز مداخله در بحران، سامانه 123، خدمات اورژانس اجتماعی سیار، مداخله در خانواده با هدف کاهش طلاق، خانه امن برای زنان خشونت دیده، مرکز آموزشی و حمایتی کودک و خانواده، مرکز بازپروری و پایگاه خدمات اجتماعی است و سیستم مراجعه افراد ، برای دریافت خدمت را از سه طریق سامانه 123، خط مشاوره 1480 ، نهادها و دستگاه های مختلف یا مراجعه فردی بیان نمود.

وی ادامه داد: در تمامی این مراکز تیم های تخصصی از جمله روانشناس و مددکار حضور دارند و در حل مشکلات مراجعه کنندگان مداخله می کنند.

کد خبر 1374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد