برگزاری کارگاه آموزشی آماده سازی شغلی در سروآباد

کارگاه آموزشی آماده سازی شغلی با حضور رئیس اداره بهزیستی سروآباد ، دو نفر مدرس ، کارشناس توانبخشی حرفه ایی و کارشناس اشتغال معلولین به مدت دو روز در سروآباد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، رشیدی ضمن خیر مقدم هدف از برگزاری این کارگاه را آموزش شغلی معلولین در بازار کار بیان کرد .

 همچنین هدف از بر گزاری این دوره را سنجش ، مشاوره و هدایت شغلی فرد دارای معلولیت بر اساس توانمندی و ظرفیت های عملکردی عنوان کرد.

در ادامه رضایی  از مدرسین این کارگاه ضمن توضیح کامل مهارتهای شغلی بیان کرد که مددجویان گرامی برای اینکه وارد بازار کار شوند باید به دنبال بازار مناسب با مدرک تحصیلی خود بوده که اداره بهزیستی هم از لحاظ مالی با پرداخت وام های متناسب با شغل ، آنها را حمایت خواهد کرد .

وفا خدامرادی از دیگر مدرسان این کارگاه و کارشناس جهاد کشاورزی در خصوص نحوه دامداری صحیح و اصولی ، شرایط دامپروری ، کشاورزی و ... توضیحاتی ارائه داد و اظهار نمود که شهرستان سروآباد به دلیل شرایط خوب آب و هوایی ، اقلیم مناسب ، دره های عمیق ، کوههای مرتفع و چشمه های آبی فصلی مکان مناسبی برای کشت انواع محصولات کشاورزی است که با بهره برداری بهینه در استفاده از پتانسیلهای موجود ، می توان به خود کفایی اقتصادی رسید .

 

کد خبر 13730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد