سخنان رئیس سازمان بهزیستی کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، صبح امروز 22 بهمن ماه ، در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل ، دکتر وحید قبادی دانا در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه  با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: سالهاست  که مردم ایران با حضور خود نشان می‌دهند که بهترین راه پیروزی مقاومت است و هر چقدر این مقاومت بیشتر باشد راه برای پیروزی مردم بر استکبار جهانی گسترده‌تر می‌شود.

وی افزود: امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه، چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه اقشار مختلف مردم و همکارانمان در سازمان بهزیستی حضور پیدا کرده و شاهد  سیل حضور مردم  در این راهپیمایی بودم.

وی بیان  داشت : این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که آمریکا و استکبار جهانی بر روی مردم ما فشار می‌آورند و همواره می  کوشند تا موجب  پشیمانی مردم  شوند اما مردم ایران با حضورخود نشان می‌دهند که بهترین راه پیروزی مقاومت است و هر چقدر این مقاومت بیشتر باشد راه برای پیروزی مردم بر استکبار جهانی بازتر می‌شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: امروز جامعه هدف سازمان بهزیستی نیز در کنار تمام اقشار مردم به صورت خودجوش در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگی داشتند . این  حضور گسترده نشان می‌دهد که مردم در هر شرایطی در عرصه های اجتماعی حضور پررنگ  دارند و از انقلاب و نظامشان حمایت و به فرمان رهبر عزیزشان عمل می‌کنند و در برابر هر قدرت زورگویی که بخواهد به این مردم ظلم کند می‌ایستند.

کد خبر 13719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =