بیانیه 22 بهمن اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی

بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد .

متن بیانیه بدین شرح است : 
 

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن سال ۱۳۵۷، نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب کشور عزیزمان ایران است. انقلابی که برپایه ماهیتی فرهنگی و اعتقادی شکل گرفت و اهداف گرانمایه خود را در سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تبلور بخشید.


انقلاب اسلامی با مدیریت رهبری فرزانه و با همراهی راد مردانی فداکار و مردمی ایثارگر و از خود گذشته در جغرافیای ایران به واقعیت پیوست و علیرغم ناباوری بیمار دلان داخلی و کج اندیشان خارجی، تمامی محاسبات سیاسی و فرهنگی متداول جهان را دگرگون ساخت و این باور  را در دلها کاشت؛ که می توان بدون اتکای به شرق و غرب و با اتکال به نیروی لایزال الهی به پا خاست و با بردباری توأم با ایمان، به مبدأ هستی، بر ناممکن ها فائق آمد و زمینه¬ی تحقق جامعه ای اسلامی مبتنی بر ارزش های ناب اسلام محمدی (ص)را فراهم ساخت و با چنان کاری بهت و حیرت جهانیان را بر انگیخت. شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند ستم و حکومت ظالمانه از سوی دیگر، موجبات فراگیرشدن انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان شده است و روزها یکی پس ازدیگری سقـوط ستمگران و طلـوع فجـر را مژده می دهند،


    به همین مناسبت کارکنان و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی همگام با سایر اقشار ملت  سرافراز ایران اسلامی ضمن تکریم و نکوداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب با تمام توان ضمن به نمایش گذاشتن حضور منسجم و یکپارچه خویش در مراسم راهپیمایی  یوم ا... ۲۲ بهمن ماه از سیاست های استکبار ستیزی نظام ، حمایت کرده و انزجار خود را از اقدامات و توطئه های قدرت های استکباری جهان اعلام می کنند .
 

کد خبر 13685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد